تشرف جوان پرتغالی به دین مبین اسلام در حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 3663498
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰

تشرف جوان پرتغالی به دین مبین اسلام در حرم شاهچراغ(ع)

گروه اجتماعی: پدرو میکائیل آریگادا گونسالوس، یك جوان مسیحی از كشور پرتغال با حضور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به دین مبین اسلام و مذهب شیعه اثنی عشری گروید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، پدرو میکائیل آریگادا گونسالوس، جوان ۲۹ ساله مسیحی پرتغالی امروز، 23 آبان‌ماه در آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) و با حضور تولیت این حرم مطهر، با بیان شهادتین به دین مبین اسلام و مذهب شیعه اثنی‌عشری مشرف شد.

آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) در این دیدار با بیان اینکه این جوان تازه مسلمان شده از امروز برادر دینی ما و سایر مسلمانان محسوب می‌شود، گفت: این جوان با تشرف به دین مبین اسلام سبب سرافرازی و سربلندی دنیا و آخرت خود شده و با شناخت اسلام، راه حقیقی نجات و همان صراط المستقیم را پیدا کرده است.

این جوان پرتغالی که تشرف خود به دین اسلام را خرسندترین اتفاق زندگی خود می‌داند نیز در این دیدار گفت: به دنبال یافتن یک برنامه کامل برایِ زندگی، تمام ادیان را مطالعه کردم و اسلام کامل‌ترین برنامه را داشت و من آن را برگزیدم.

یادآور می‌شود، از سوی تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)، یک جلد قرآن و تعدادی کتاب مذهبی به زبان انگلیسی به این جوان تازه مسلمان پرتغالی اهدا شد.

captcha