اعزام 1200 مبلغ دینی در دهه آخر صفر به نقاط مختلف فارس
کد خبر: 3663518
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳

اعزام 1200 مبلغ دینی در دهه آخر صفر به نقاط مختلف فارس

گروه اجتماعی: كارشناس اعزام مبلغ اداره‌كل تبلیغات اسلامی فارس از اعزام یك هزار و 228 مبلغ مقیم و غیرمقیم در دهه آخر صفر به نقاط مختلف این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام یوسفی شهرکی، کارشناس اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی فارس امروز، 23 آبان‌ماه گفت: تبلیغات اسلامی فارس به‌مناسبت دهه‌ آخر صفر 1439 هجری قمری نسبت به اعزام 1228 مبلغ مقیم و غیر مقیم از طریق سامانه سجام اقدام کرد.

وی ضمن بزرگداشت ایام عزاداری دهه آخر صفر برگزاری این مراسم را در جهت تعظیم شعائر دینی با اهمیت دانست و گفت: متاسفانه امروزه کسانی در جهت ایجاد شبهه و کمرنگ کردن ارزشهای دینی هستند.

یوسفی شهركی، انقلاب اسلامی را برگرفته از قیام بزرگ امام حسین (ع) دانست و افزود: مجموعه تبلیغات اسلامی استان فارس با هماهنگی و همگرایی تمام واحدهای خود در جهت هرچه با شکوه‌تر برگزار کردن مراسم دهه آخر صفر تلاش و اهتمام ویژه‌ای خواهد داشت که بخشی از این تلاش مرهون زحمات همکاران واحد اعزام مبلغ این اداره کل است.

وی در همین خصوص ادامه داد: یکی از برنامه‌های تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور اعزام مناسبتی مبلغین و مبلغات به اماکن فرهنگی، مذهبی و تفریحی است.

یوسفی شهرکی یادآور شد: مبلغین و مبلغات بدون هیچ‌گونه توقعی در شرایط سخت و با حداقل امکانات ممکن در روستاها و شهرهای استان در مناسبات مختلف به ترویج دین مبین اسلام می‌پردازند.

کارشناس اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی فارس در پایان گفت: در همین راستا، این واحد نسبت به اعلام نیاز و ثبت‌نام این پاسداران دین و فرهنگ اسلامی به مناسبت دههٔ آخر صفرالمظفر 1439 هجری قمری اقدام کرد و تاکنون 1150 مبلغ مقیم استان و 78 نفر از مبلغان غیربومی در سامانه سجام ثبت‌نام شده‌اند.

captcha