جلسه «از ترس تا شام دوستی» در کالیفرنیا
کد خبر: 3673070
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
سازمان صدای مسلمانان آمریکا برگزار کرد:

جلسه «از ترس تا شام دوستی» در کالیفرنیا

گروه بین الملل: سازمان صدای مسلمانان آمریکا (American Muslim Voic) برنامه‌ای را با عنوان «از ترس تا شام دوستی» با هدف کاهش تبعیض علیه مسلمانان در شهرستان یولو (Yolo) در قسمت شمالی ایالت کالیفرنیا برگزار کرد.

برنامه «از ترس تا شام دوستی» در کالیفرنیا/ آمادهبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری dailydemocrat؛ این برنامه با حضور بیش از صد نفر از رهبران دینی و اجتماعی مسلمانان و غیرمسلمانان و با هدف یادآوری تاریخ زندگی مسالمت‌آمیز مسلمانان و مردم آمریکا و پایان دادن یا حداقل کاهش دادن تبعیض علیه مسلمانان برگزار شد.


خالد سعید، رییس سازمان صدای مسلمانان آمریکا با اشاره به دروغ‌پردازی رسانه‌های آمریکایی مانند فاکس‌نیوز در مورد مسلمانان گفت: اگر شبکه‌هایی مانند سی‌ان‌ان و MSNBC را دنبال کنید، تصور خواهید کرد مسلمانان از یک کره دیگر به زمین آمده‌اند و اگر یک مسلمان همه برنامه‌های فاکس‌تی‌وی را نگاه کند، از خود متنفر خواهد شد زیرا این شبکه‌ها تنها نفرت از مسلمانان را ترویج می‌دهند.


وی افزود: من به عنوان یک آمریکایی مسلمان، به آمریکایی و مسلمان بودن خود افتخار می‌کنم اما مسلمان بودن در آمریکا راحت نیست زیرا در اینجا جوی را به وجود آورده‌اند و اخباری مبنی بر اینکه 7 میلیون مسلمان آمریکایی باید از اینجا برود، منتشر کرده‌اند و این باعث ترس مردم از مسلمانان شده است.


روبرت نلسون (Robert Nelsen)، رییس دانشگاه ایالتی شهر ساکرامنتو (Sacramento) در کالیفرنیا نیز درباره مشکلات زندگی در تگزاس و دوران دانشجویی خود به عنوان یک اقلیت لاتین صحبت کرد و افزود: معتقد هستم قدرت در تنوع است اما بهتر است به جای تنوع از واژه ادغام استفاده کنیم تا همه اقلیت‌ها احساس تعلق به آمریکا را حس کنند/.

برنامه «از ترس تا شام دوستی» در کالیفرنیا/ آماده

 

captcha