میلاد مسیح، روزنه امید به تحقق صلح عادلانه در فلسطین
کد خبر: 3675846
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
بیانیه شورای حمایت از قدس در آستانه سال نو؛

میلاد مسیح، روزنه امید به تحقق صلح عادلانه در فلسطین

گروه بین‌الملل: شورای اسلامی ـ مسیحی حمایت قدس و مقدسات، گسترش شادی و محبت و امید به صلح عادلانه را پیام میلاد حضرت مسیح(ع) دانست.

میلاد مسیح، میلاد محبت و صلح استبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری الوطن؛ حنا عیسی؛ دبیرکل شورای اسلامی - مسیحی حمایت از قدس و مقدسات، ضمن تبریک میلاد مسیح(ع) و آغاز سال نو میلادی، ولادت حضرت عیسی را تولد محبت و صلح دانست. 

وی تأکید کرد که پیام حضرت عیسی، گسترش محبت، امنیت، صلح، ثبات و امید به تحقق صلح عادلانه است، این در حالی است که شادی فلسطینی‌ها تنها با ایجاد دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف  بوده و رسیدن به حقوق مشروع خود محقق می‌شود.

حنا عیسی در ادامه همگان را به  را به ترویج اصول صلح و دوستی در جهان و دوری از تفرقه و اختلاف دعوت کرد.

شورای اسلامی - مسیحی قدس در بخش دیگری از این بیانیه با تأکید بر هویت عربی قدس اعلام کرد: قدس شریف هر ساعت و هر روز در معرض هجوم اشغالگران اسرائیلی و شهرک‌نشینان صهیونیست قرار دارد و مساجد، کلیساها و خانه‌های ساکنان این شهر در معرض نابودی، تخریب و آتش‌سوزی قرار می‌گیرد.

این شورا در ادامه از مردم جهان خواست تا به مسئولیت خود در حمایت از فلسطینیان در مقابل فعالیت‌ها و تجاوزات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و سایر زمین‌های اشغالی فلسطین پایبند باشند.

شورای اسلامی ـ مسیحی حمایت از قدس تأکید کرد که همه ساله رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند تا این شادی را بر مردم فلسطین و باریکه غزه تلخ کند و مانع حضور آنان در این مراسم‌ها شود/.

captcha