اعتراف خاخام یهودی به جنگ‌افروزی اسرائیل در آفریقا
کد خبر: 3680508
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

اعتراف خاخام یهودی به جنگ‌افروزی اسرائیل در آفریقا

گروه بین‌الملل: شلومو آینر؛ خاخام یهودی در مقاله‌ای که در پایگاه خبری (نیوز وان) منتشر شد به جنگ‌افروزی داخلی در آفریقا توسط اسرائیل و فروش اسلحه و آموزش نظامی اعتراف کرد.

اعتراف خاخام یهودی به جنگ‌افروزی اسرائیل در آفریقابه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری عربی21؛ این خاخام یهودی با اشاره به افزایش گزارش‌های بین‌المللی از فعالیت‌های اسرائیل در فروش اسلحه برای طرف‌های درگیر در آفریقا و استمرار آموزش نظامی آفریقایی‌ها تصریح کرد: این مسئله در دنیا و در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف خبری امری معروف و شناخته‌شده است.

 این در حالی است که مقامات اسرائیلی و دیوان عالی رژیم صهیونیستی تاکنون در مقابل این گزارش، سکوت کرده‌اند.

این خاخام یهودی همچینن تأکید کرده‌؛ اسرائیل با هدف فروش سلاح بیشتر از استمرار  کشتار و درگیری در قاره آفریقا حمایت می‌کند؛ زیرا فروش اسلحه و تسلیحات نظامی منبع اقتصادی و مالی بزرگی برای این اسرائیل محسوب می‌شود.

وی در خاتمه نوشت: جنگ‌افروزی اسرائیل و حمایت از درگیری‌ها قابل توجیه نیست، اگرچه برای اسرائیل، منافع سیاسی و اقتصادی از درگیری‌های نظامی در قاره آفریقا از همه چیز مهم‌ترین است.

لازم به ذکر است، آخرین کشورهایی که اسرائیل در آن‌جا به مدت طولانی مشغول فروش سلاح بوده، سودان جنوبی و میانمار بوده که از عملیات نظامی ضد اقلیت مسلمان و در کشورهای مختلف نسبت به کشتار جمعی، نسل‌کشی و آتش‌سوزی مناطق و کشورهای مختلف حمایت کرده‌ است.

یادآور می‌شود، مهرماه سال جاری برای نخستین بار اسرائیل اذعان کرد که با هدف ارعاب یهودیان و تحریک آنها برای مهاجرت به سرزمین‌های اشغالی، اقدامات تروریستی توسط عوامل این رژیم در قاره آفریقا اجرا شده است/.

captcha