وزش شمیم خوش شهادت در بهار انقلاب/ 10 نقطه فارس میزبان 20 شهید گمنام می‌شود
کد خبر: 3684329
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
گرامی به ايكنا خبر داد:

وزش شمیم خوش شهادت در بهار انقلاب/ 10 نقطه فارس میزبان 20 شهید گمنام می‌شود

گروه اجتماعی: مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس از تشییع و خاكسپاری پیكر مطهر 20 شهید گمنام طی دو مرحله در 20 نقطه این استان خبر داد.

حمیدرضا گرامی، مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با بیان اینكه شمیم خوش شهادت در بهار انقلاب امسال در استان فارس به مشام خواهد رسید، گفت: استان فارس طی دو مرحله میزبان 20 شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.
وی با تصریح اینكه این شهدا در 10 نقطه استان فارس تشییع و به خاك سپرده خواهند شد، افزود: در مرحله اول و همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در تاریخ 12 بهمن‌ماه 96، پیكر مطهر 2 شهید گمنام در موزه دفاع مقدس استان فارس واقع در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به خاك سپرده خواهند شد.
گرامی ادامه داد: در مرحله دوم كه در ایام فاطمیه خواهد بود، پیكر مطهر 18 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان‌های آباده، اقلید، آباده طشت، استهبان و كوهنجان سروستان تشییع و خاكسپاری می‌شوند.
مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس اظهار كرد: در شهرستان اقلید 6 شهید گمنام در 3 نقطه، در آباده 2 شهید گمنام، در استهبان 6 شهید گمنام در 3 نقطه، در آباده طشت 2 شهید گمنام و در كوهنجان سروستان در صورتی كه محل خاكسپاری تأیید شود، 2 شهید گمنام به خاك سپرده خواهند شد.
وی در پایان با یادآوری این نكته كه مسلماً برای تشییع و خاكسپاری این شهدا مراسم‌های شب وداع در نقاط مختلف فارس برگزار خواهد شد، گفت: تشییع و خاكسپاری شهدا در مرحله دوم در اوایل اسفندماه امسال انجام خواهد شد.

captcha