برنامه‌های دهه فجر با رویکرد مردمی برگزار شود
کد خبر: 3684758
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
مهدوی‌امین:

برنامه‌های دهه فجر با رویکرد مردمی برگزار شود

گروه فرهنگی: مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اظهارکرد: مردم به‌عنوان ولی‌نعمت ما این انقلاب را به وجود آورده‌اند و باید در اجرای برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، امروز سه‌شنبه، سوم بهمن در جلسه کمیته‌های ستاد دهه فجر لرستان که در بیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد، اعزام مبلّغ در دهه فجر به سراسر استان را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی لرستان در این دهه دانست و اظهارکرد: برنامه‌های قرآنی خوبی ازجمله جشنواره قرآنی در دهه فجر برگزار می‌شود.
وی گفت: هر روز یک برنامه قرآنی شاخص در سطح استان در ایام‌الله مبارک دهه فجر برگزار می‌شود و در صورت امکان برنامه‌های قرآنی دهه فجر از طریق رسانه استانی هم پخش شود.
حجت‌الاسلام مهدوی‌امین کتاب انقلاب اسلامی ایران را قرآن دانست و اضافه کرد: جشنواره قرآنی که توسط سازمان تبلیغات اسلامی لرستان برگزار می‌شود در مراحل شهرستانی و استانی در استان برگزار و در این دهه اجرا خواهند شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان به حضور فعال تشکل‌ها و هیئات مذهبی در برنامه‌های دهه فجر اشاره و خاطرنشان کرد: تشکل‌های دینی و مذهبی ما علاوه‌بر برگزاری جشن‌ها و فعالیت دینی، در راهپیمایی ۲۲ بهمن به‌طور فعال حضور خواهند داشت.
وی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمام زمینه‌ها و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) در دهه فجر صورت برجسته توسط مبلّغان دینی صورت می‌گیرد.

captcha