آزادی مشروط نایب‌رئیس جنبش اسلامی فلسطین
کد خبر: 3685026
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

آزادی مشروط نایب‌رئیس جنبش اسلامی فلسطین

گروه بین‌الملل: نظامیان رژیم صهیونیستی که دیروز (3 بهمن‌ماه) شیخ کمال خطیب، نایب‌رئیس جنبش اسلامی فلسطین را به دلایل نامعلومی بازداشت کرده بودند، وی را با شرط عدم خروج از فلسطین آزاد کردند.

آزادی مشروط نایب‌رئیس جنبش اسلامی فلسطینبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری مطبوعات فلسطین(صفا)؛ نایب‌رئیس جنبش اسلامی فلسطین پس از آزادی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی به بهانه ارتباط با گروه‌های مخالف و حمایت از جنبش‌ حماس و مقاومت اسلامی مرا بازداشت کرد.

وی افزود: جمعه پیش رو(ششم بهمن) به دعوت یک گروه مالزیایی و با حضور نخست وزیر این کشور به کنفرانسی درباره قدس و مسجد الاقصی دعوت شده بودم تا با حضور در این کنفرانس، ندای مظلومیت مردم فلسطین و مسجد الاقصی به جهانیان برسانم.

خطیب گفت: رژیم صهیونیستی از کوچک‌ترین حرکت و سخنی وحشت دارد اما پس از بازجویی مشخص شد که بازداشت من بی‌دلیل بوده است.

نایب‌رئیس جنبش اسلامی فلسطین افزود: جاسوس‌های صهیونیست به من گفتند که تو با هدف ارتباط با اعضای حماس در این کنفرانس شرکت خواهی کرد اما من فقط با برخی از شخصیت‌های دینی شرکت‌کننده در این کنفرانس آشنایی دارم.

یادآور می‌شود نظامیان صهیونیست صبح دیروز (سوم بهمن‌ماه) با یورش به منزل شیخ کمال خطیب در شهرک «کفرکنا» در هشت کیلومتری شهر «ناصره» واقع در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، وی را بدون تفهیم اتهام بازداشت و به مکان نامعلومی بردند.

بر اساس قانون مراجع صهیونیستی از ۲۴ مردادماه سال جاری، شیخ کمال خطیب حق ورود به مسجد الاقصی را ندارد/.

captcha