تشییع پیكر 5 شهید تازه تفحص شده ناجا/ تقدیم 1000 شهید دفاع مقدس از ناجا فارس
کد خبر: 3693201
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
در شیراز صورت گرفت؛

تشییع پیكر 5 شهید تازه تفحص شده ناجا/ تقدیم 1000 شهید دفاع مقدس از ناجا فارس

گروه اجتماعی ـ مراسم تشییع پیكر 5 شهید تازه تفحص شده ناجا در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی فارس برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با ایام فاطمیه، مراسم تشییع پیكر 5 شهید تازه تفحص شده ناجا در دوران دفاع مقدس امروز، 30 بهمن‌ماه در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی فارس برگزار شد.
سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس در این مراسم گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام به تنهایی و با كمترین امكانات در برابر استكبار جهانی ایستادند.
وی ادامه داد: افتخار رزمندگان اسلام و شهدای گرانقدر این است كه با وجود هجمه‌های سنگین دشمنان، یك وجب از خاك مقدس ایران اسلامی را واگذار نكردند.
فرمانده انتظامی استان فارس همچنین گفت: این سربازان و دلاور مردان كسانی هستند كه با ایثار و فداكاری جان خود را در راه دفاع از كشور و انقلاب اسلامی فدا كردند.

اشاره به حضور نیروی انتظامی در دفاع مقدس
گودرزی با اشاره به حضور فعال نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس، افزود: در آن دوران بیش از 20 هزار نفر در منطقه عمومی كردستان، 10 گردان عملیاتی در آذربایجان غربی، 4 گردان عملیاتی در كرمانشاه و 9 گردان عملیاتی در خوزستان و در قالب لشكر روح‌الله همگام با برادران سپاه و ارتش از میهن اسلامی دفاع كردند.

1000 شهید دفاع مقدس استان فارس مربوط به ناجاست
وی یادآور شد: بیش از یك هزار شهید گرانقدر استان فارس در دوران جنگ تحمیلی متعلق به نیروی انتظامی است كه در قالب ژاندارمری، كمیته و شهربانی جان خود را فدا كردند.

نتیجه خون شهدا، وجود امنیت مطلوب در كشور است
فرمانده انتظامی استان فارس به جایگاه رفیع شهدا در نزد پروردگار اشاره كرد و افزود: نتیجه ریختن خون شهدا، وجود امنیت مطلوب در كشور است كه همه باید قدردان آن باشند.
یادآور می‌شود، پیكر پنج شهید تازه تفحص شده نیروی انتظامی به نام‌های ابوالقاسم رضایی، فرامرز سلیمانی، محمد اژدری، غلام قنبری و سیروس مهاجر كه در دوران دفاع مقدس و در منطقه عملیاتی زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل شدند، پس از مراسم تشییع، در شهرستان‌های شیراز، مرودشت، كازرون و نی ریز به خاك سپرده خواهد شد.

انتهای پيام

captcha