کمال ایمان در معرفت به اهل‌بیت(ع) تجلی می‌یابد
کد خبر: 3693334
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
حجت‌الاسلام جلیلیان:

کمال ایمان در معرفت به اهل‌بیت(ع) تجلی می‌یابد

گروه فرهنگی ـ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان با بیان این‌که کمال ایمان در معرفت به اهل‌بیت تجلی می‌یابد، اظهارکرد: کامل‌ترین ایمان برای کسی بوده که معرفت بیشتری به اهل‌بیت(ع) داشته باشد.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و در مراسمی که به همین مناسبت در مسجد سیدالشهدا(ع) این شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: شهادت این بانوی بی‌نشان را به ساحت حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام و تمام عزاداران فاطمی تسلیت و تعزیت عرض می‌نماییم.
وی خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) نیازی به اشک من و شما نداشته و این محبت تنها برای هدایت افراد است.
حجت‌الاسلام جلیلیان با بیان این‌که اهل‌بیت(ع) به تمامی دوست‌داران خود عنایت دارند، افزود: همچنین افرادی‌که در مقابل این سرچشمه‌های نور قرار گیرند، بیچاره و خوار هستند.

کمال ایمان در معرفت به اهل‌بیت(ع) تجلی می‌یابد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اضافه کرد: اگر کسی به اندازه کوه‌ها در راه خدا جواهر اهدا کند و اگر که صبح و شب اطاعت خدا را بر جای آورد اما ولایت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) را نداشته باشد هیچ ارزشی ندارد.
وی با بیان این‌که دشمنان همواره به‌دنبال بی‌راهه کشاندن مردم نسبت به اهل‌بیت(ع) هستند، یادآور شد: ما در حدی نیستیم که به شناخت واقعی و کامل از اهل‌بیت(ع) دست پیدا کنیم لذا ناچاریم از قرآن و یا از احادیث، اهل‌بیت را شناخته و در حد عقول خود از معارف آنان بهره‌مند شویم.
حجت‌الاسلام جلیلیان گفت: کامل‌ترین ایمان برای کسی بوده که معرفت بیشتری به اهل‌بیت(ع) داشته باشد بنابراین ضرورت دارد هرچه بیشتر نسبت به این بزرگواران شناخت و معرفت کسب کرد چراکه راه نجات همگی ما در شناخت اهل‌بیت(ع) است.

انتهای پیام

captcha