روایتی از روزهای یکنواخت انسان در نمایش «روزمرگی»
کد خبر: 3693413
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

روایتی از روزهای یکنواخت انسان در نمایش «روزمرگی»

گروه فرهنگی- نمایش «روزمرگی»، درد و دل‌های نسلی است که هیچ کس آن‌ها را جدی نمی‌گیرد و از فرط بی‌انگیزگی و ناامیدی به روزمرگی دچار شدند؛ این نمایش از سوم اسفندماه، هر شب ساعت ١٨، در مشهد به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، نمایش «روزمرگی»، درد و دل‌های نسلی است که هیچ کس آن‌ها را جدی نمی‌گیرد و از فرط بی‌انگیزگی و ناامیدی به روزمرگی دچار شدند، این نمایش از سوم اسفندماه، هر شب ساعت ١٨، در تماشاخانه شمایل مشهد برای دومین‌بار، به روی صحنه می‌رود.

داستان نمایش «روزمرگی»، در سه اپیزود اجرا می‌شود که در بخش اول، داستان مهاجرت دو جوان به خارج از کشور برای رسیدن به کار، پول و آینده است، در اپیزود دوم، روایت دو سرباز در محل خدمت بوده که هیچ انگیزه‌ای برای خدمت ندارند و با گذراندن هر روز خود به بطالت دلخوش به مرخصی آخر هفته هستند و در این بین، اپیزود زنی با شخصیت انتزاعی وجود دارد که به حالت راوی گونه قبل از شروع هر اپیزود وارد می‌شود و در مورد هر اپیزودی به صورت نامشخص توضیحاتی را ارائه می‌دهد.

این نمایش را میلاد ظهوریان به رشته تحریر درآورده و احسان نگهبان آن را کارگردانی می‌کند و آتنا شهیدی، احسان نگهبان، مصطفی محمدزاده، میلاد ظهوریان و امین ملک‌زاده از جمله بازیگران این نمایش هستند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیط نمایش «روزمرگی»، از سایت مشهد گیشه اقدام کنند، این نمایش از سوم اسفندماه، هر شب ساعت ١٨، در تماشاخانه شمایل، بین سناباد ٤٥ و ٤٧ به روی صحنه می‌رود.

captcha