برگزاری نمایشگاه نقاشی خط با موضوع فاطمه زهرا(س) در مشهد
کد خبر: 3694135
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
به مناسبت روز زن برگزار می‌شود؛

برگزاری نمایشگاه نقاشی خط با موضوع فاطمه زهرا(س) در مشهد

گروه فرهنگی- مسئول نگارخانه رضوان مشهد از برگزاری نمایشگاه نقاشی خط، به مناسبت روز زن خبر داد و افزود: در این نمایشگاه، 40 اثر از محسن توسلی و هنرمندان مکتب هنری رضوان با موضوعات مذهبی و به ویژه حضرت زهرا(س) به معرض نمایش در می‌آید.

محمد ظریف‌صدر، مسئول نگارخانه رضوان مشهد، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، از برگزاری نمایشگاه نقاشی خط، به مناسبت روز زن خبر داد و افزود: در این نمایشگاه، 40 اثر از محسن توسلی و هنرمندان مکتب هنری رضوان با موضوعات مذهبی و به ویژه حضرت زهرا(س) به معرض نمایش در می‌آید، همچنین، این نمایشگاه از 19 اسفندماه افتتاح خواهد شد و تا 24 اسفند نیز ادامه خواهد داشت.
مسئول نگارخانه رضوان ادامه داد: به مناسبت نوروز نیز، برنامه فشرده‌ای برای دو هفته اول فروردین با همکاری موزه‌ها، سازمان فرهنگی و شهرداری مشهد برگزار خواهیم کرد که شامل چند نمایشگاه و ورکشاپ هنری است.
وی در ادامه، از برگزاری نمایشگاه «زودپز»، مجموعه پوسترهای محمود بازدار خبر داد و افزود: در این نمایشگاه، 40 اثر منتخب که از سال 1388 تاکنون در موضوعات فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی طراحی شده است، به معرض نمایش گذاشته می‌شود.
مسئول نگارخانه رضوان مشهد ادامه داد: «زودپز»، عنوان اولین نمایشگاه از مجموعه نمایشگاه‌های آثار گرافیک بچه‌های «نهضت مردمی پوستر انقلاب» است که با حمایت مؤسسه آفرینش‌های آستان قدس رضوی، از امروز، 5 اسفندماه، ساعت 17، مراسم افتتاحیه آن آغاز خواهد شد و تا پنجشنبه 10 اسفند، ادامه خواهد داشت.
ظریف‌صدر بیان کرد: این نمایشگاه، همه روزه، صبح از ساعت 9 تا 13 و بعد از ظهر 16 تا 19، در نگارخانه رضوان مشهد واقع در کوهسنگی 17 دایر است.

انتهای پیام

captcha