برپایی خیمه‌های نماز برای مسافران نوروزی لرستان
کد خبر: 3700279
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸

برپایی خیمه‌های نماز برای مسافران نوروزی لرستان

گروه فرهنگی ـ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: در ایام نوروز به‌همت جمعیت هلال‌احمر لرستان خیمه‌های نماز در کنار پُست‌هایی که دور از مسجد هستند، برپا می‌شود.

به گزارش ایکنا از لرستان، صارم رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان، امروز پنج‌شنبه، ۲۴ اسفند در جمع خبرنگاران اظهارکرد: برای خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی لرستان ۱۵ پایگاه در جهت راهنمایی مسافرین در مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های استان برپا خواهد شد که جوانان داوطلب در این پایگاه‌ها با اداره هلال‌احمر استان همکاری می‌کنند.
وی افزود: یکی‌از مهم‌ترین برنامه‌های این پایگاه‌ها سرگرمی کودکان در طول فواصل مسافرت بوده تا کودکان بتوانند در این فضاها به کشیدن نقاشی مشغول و با مفاهیم بشردوستانه آشنا شوند.
رضایی گفت: در این ایام همچنین خیمه‌های نماز در کنار پُست‌هایی که دور از مسجد هستند برپا می‌شود.

راه‌اندازی کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای» توسط جمعیت هلال‌احمر لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان اصلی‌ترین برنامه حوزه جوانان هلال‌احمر را راه‌اندازی کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای» اعلام کرد و افزود: این کمپین در تمام پست‌های هلال‌احمر در مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌ها اجرا شده و سعی می‌شود با راه‌اندازی آن و با آگاه‌سازی مردم سفری ایمن و مطمئن را برای رانندگان و مسافران نوروزی به ارمغان بیاورد.
وی اظهارکرد: در پایگاه‌های ورودی شهرها پزشکانی به‌صورت داوطلبانه مستقر شده و از مسافران نوروزی تست‌های پزشکی را می‌گیرند و هدف اصلی جمعیت هلال‌احمر لرستان فراهم کردن تمام بسترها برای خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی در لرستان است.

انتهای پیام

captcha