بانوان مبلغه شیراز در حوزه آموزش قرآن كریم ساماندهی می‌شوند
کد خبر: 3700774
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹

بانوان مبلغه شیراز در حوزه آموزش قرآن كریم ساماندهی می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیركل تبلیغات اسلامی فارس از ساماندهی بانوان مبلغه شیراز در حوزه قرائت و آموزش قرآن كریم خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، گفت: بانوان مبلغه شهرستان شیراز در حوزه قرائت و آموزش قرآن کریم ساماندهی می‌شوند.
وی افزود: طرح ملی ساماندهی مبلغات دینی طی پنج روز و با همکاری 5 نفراز ممتحنین برجسته و ممتاز خواهر اجرا شد و به افرادی که در این آزمون امتیاز لازم را کسب كنند، گواهی روخوانی روان‌خوانی و یا فصیح‌خوانی قرآن کریم اعطا می‌شود.
مدیركل تبلیغات اسلامی فارس یادآور شد كه این برنامه به‌منظورشناسایی، ساماندهی و برنامه‌ریزی آموزشی ویژه بانوان مبلغه شهرستان شیرازاجرا شده است.
مهرابی با اشاره به اینکه این طرح ملی با همت واحد اموربانوان اداره‌کل و اداره امور قرآنی اجرا می‌شود، گفت: نظیر چنین برنامه‌هایی از جمله برگزاری دوره‌های ارتقای سطح علمی بانوان مبلغه برای سال آینده نیز طراحی شده است.
وی در پایان گفت: آزمون مذکور از روزشنبه، 19 تا 23 اسفندماه به‌مدت پنج روز درسالن کنفرانس اداره کل تبلیغات اسلامی فارس و با حضور 250 مبلغه برگزار شد.
انتهای پیام

captcha