عیدی 100 میلیون ریالی روستائیان داورزن به عتبات عالیات
کد خبر: 3702060
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۳

عیدی 100 میلیون ریالی روستائیان داورزن به عتبات عالیات

گروه شهرستان‌ها- مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان داورزن اظهار کرد: در طرح نوروزی امسال و با مشارکت مردم دو روستای داورزن در این شهرستان، 34 خشت طلا برای بازسازی عتبات عالیات اهدا شد.

نصرالله مهدیان، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان داورزن در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: در فروردین امسال جاری ساکنان دو روستا در این شهرستان 34 خشت طلا برای بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند.
وی با بیان اینکه در این طرح نوروزی که از روستای صدخرو شهرستان داورزن آغاز شده است، 26 خشت طلا تاکنون کمک شد، افزود: قیمت هر خشت طلا سه میلیون ریال است که در مجموع قریب به هشت میلیون ریال برای بازسازی عتبات و عالیات در شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و سامرا جمع‌آوری شده است.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان داورزن با ابراز اینکه مردم در دومین روستای این شهرستان نیز مساعدت خیلی خوبی داشتند، گفت: در این روستای 330 خانواری نیز مردم با ارادتی که نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دارند، هشت خشت طلا برای بازسازی عتبات و عالیات اهدا کردند.
وی با اشاره به اینکه حضور مسئولان ستاد عتبات عالیات شهرستان در منطقه برای جمع‌آوری این کمک‌ها مؤثر بوده است، اضافه کرد: با طرحی که توسط اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات داورزن برای جمع‌آوری کمک‌ها در ایام نوروز آغاز شده، استقبال خیلی خوبی انجام شد و قصد داریم با سرکشی در ایام نوروز از کمک‌های دیگر روستاهای بزرگ شهرستان داورزن نیز در این زمینه استفاده کنیم.

انتهای پیام

captcha