تمام مصالح و موارد مورد نیاز بازسازی عتبات عالیات از كالاهای ایرانی تأمین می‌شوند
کد خبر: 3702849
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
قاسمی:

تمام مصالح و موارد مورد نیاز بازسازی عتبات عالیات از كالاهای ایرانی تأمین می‌شوند

گروه اجتماعی ـ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با اشاره به نامگذاری سال به نام حمایت از تولید ملی از سوی مقام معظم رهبری و همچنین تأكید رئیس كشوری این ستاد بر این مهم گفت: تمام مصالح و موارد مورد نیاز بازسازی عتبات عالیات از كالاهای ایرانی تأمین می‌شوند.

اسكندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به نامگذاری سال به نام حمایت از تولید ملی از سوی مقام معظم رهبری گفت: ما در امورات بازسازی حرم‌های مطهر ائمه معصومین اعم از كربلا، نجف، كاظمین و سامرا همواره تلاشمان بر این بوده است تا از مصالح و كالاهای ایرانی استفاده كنیم.
وی افزود: امسال نیز با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات كشور نیز بر ضرورت تداوم و تقویت این مهم تأكید كردند بنابراین ما هم در استان فارس به تمام كاركنان و پیمانكاران خود ابلاغ كردیم كه تمام مصالح و موارد لازم برای بازسازی حرم‌های ائمه معصومین حتماً از كالاهای ایرانی و تولید ملی باشند.

تلاش جهت كمك به رونق اقتصادی كشور
قاسمی اظهار كرد: این كار از یك سو موجب اشتغالزایی در كشورمان شده و از سوی دیگر به رونق اقتصادی كشورمان نیز كمك می‌كنند كه ما هم تلاش می‌كنیم تا سهم خود را ادا كنیم.

حتی سنگ‌های مورد استفاده در بازسازی عتبات از معادن ایران است
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس یادآور شد: در بحث بازسازی عتبات عالیات ما از موارد مختلفی استفاده می‌كنیم كه به عنوان مثال سنگ‌های حرم‌های مطهر ائمه معصومین را از معادن كشورمان و همچنین مصالح ساختمانی و تأسیساتی نظیر سیمان، شن، آجر، اقلام برقی و غیره را از تولید داخلی كشورمان استفاده می‌كنیم.
وی در پایان تأكید كرد كه تمام تجهیزات ساخت و ساز عتبات عالیات و حرم‌های ائمه معصومین توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات همگی از كالاهای ایرانی بوده و خواهد بود.
انتهای پیام

captcha