همکاری امارات و کره جنوبی در زمینه اقتصاد اسلامی
کد خبر: 3702909
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹

همکاری امارات و کره جنوبی در زمینه اقتصاد اسلامی

گروه بین‌الملل ــ امارات متحده عربی و کره جنوبی درباره همکاری‌های مشترک در زمینه اقتصاد اسلامی به بحث و گفت‌وگو نشستند.

 همکاری امارات و کره جنوبی در زمینه اقتصاد اسلامی

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری الشارقه 24؛ «سلطان بن سعيد المنصوري» وزیر اقتصاد امارات متحده عربی و معاون نخست وزیر و «كيم دونگ-يون» وزیر امور مالی کره جنوبی طی نشستی در ساختمان وزارت اقتصاد در دبی، امکان همکاری‌های مشترک اقتصادی و تجاری بین دو کشور را بررسی کردند.

دو طرف ضمن اشاره به اهمیت دیدار «مون جائه این» رئیس جمهور کره جنوبی از امارات، تاکید کردند: امضای چندین توافقنامه و یادداشت‌های تفاهم می‌تواند همکاری‌های موجود بین دو کشور را تقویت کند.

وزیر اقتصاد امارات، روابط کره جنوبی و امارات را خوب توصیف کرد و گفت: همکاری‌های مشترک بین دو کشور در زمینه کارآفرینی، پروژه‌های کوچک و متوسط بر مبنای استفاده از تجربیات کره جنوبی در زمینه تکنولوژی، ابتکار و پیشرفت علمی صورت می‌گیرد.

وی همچنین با اشاره به پیشرفت کره جنوبی در زمینه تکنولوژی بر تقویت همکاری‌ها در زمینه تکنولوژی‌های جدید، فناوری و بخش مالی و بانک‌داری، تأکید کرد.

کیم دونگ-یون معاون نخست وزیر و وزیر امور مالی کره جنوبی با تأکید بر اهمیت بخش تأمین مالی اسلامی به ویژه صکوک (اوراق بهادار) اسلامی، افزود: باید ضمن بررسی امکان همکاری‌های مشترک در زمینه اقتصاد اسلامی، از تجربیات امارات در این زمینه استفاده کرد.

انتهای پیام       

captcha