لزوم تبیین مبانی تحقق‌بخشی شعار سال توسط نخبگان، اندیشمندان و صاحب‌نظران
کد خبر: 3703245
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
حجت‎الاسلام حنان تاکید کرد:

لزوم تبیین مبانی تحقق‌بخشی شعار سال توسط نخبگان، اندیشمندان و صاحب‌نظران

گروه اقتصاد ـ مدیرکل ارشاد لرستان با بیان این‌که شعارهای سال برنامه‌های راهبردی نظام نیز محسوب می‌شوند، گفت: مبانی فکری این مسئله و تحقق بخشی آن باید مهیا شود که در این راستا باید فرهیختگان، نخبگان، اندیشمندان و صاحب‌نظران مبانی تحقق‌بخشی را تبیین کنند.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز پنج‌شنبه، 16 فروردین در جلسه شورای اداری استان لرستان، اظهار کرد: سال جدید را مقام معظم رهبری سال «حمایت از کالای ایرانی» نام‌گذاری کردند که شعارهای هرساله نه‌تنها شعار نیستند بلکه برنامه‌های راهبردی نظام نیز محسوب می‌شوند.
وی با بیان این‌که نگاه‌های متفاوتی به شعار سال داریم، افزود: نگاه عمیق‌تر به آن برنامه است و ضرورت دارد به‌عنوان برنامه راهبردی به آن عمل شود.
حنان ادامه داد: قطعاً برای حمایت از کالای ایرانی باید محصولی باکیفیت بالا تولید کرد که این مهم منوط به علم محوری و عقل‌گرایی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان این‌که مبانی فکری این مسئله و تحقق بخشی آن باید مهیا شود، گفت: در این راستا باید فرهیختگان، نخبگان، اندیشمندان و صاحب‌نظران مبانی تحقق‌بخشی را تبیین کنند.
وی با اشاره به این‌که در استان لرستان با توجه به این شعار نیاز به برنامه‌ریزی وجود دارد، ادامه داد: تمام توان استان اعم‌از نمایندگان مردم در مجلس، ائمه جمعه و مدیران استانی با رهنمودهای استاندار بدون هیچ انحرافی در این مسیر حرکت می‌کنند.
حنان با بیان این‌که هدف همه ما ایجاد اقتصاد قوی و شاد در استان است، افزود: همگی باید به دور از هرگونه انحراف و حاشیه در راستای شعار سال قدم برداریم و بنا بر تأکید رئیس‌جمهور سالی توأم بانشاط و شادی نیز باشد.

انتهای پیام

captcha