امنیت اقتصادی؛ مقدمه امنیت کامل کشور/لزوم حمایت از کالای ایرانی
کد خبر: 3704889
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

امنیت اقتصادی؛ مقدمه امنیت کامل کشور/لزوم حمایت از کالای ایرانی

گروه اقتصاد ـ مسئول نمایندگی ولی‌‌فقیه در سپاه لرستان با تاکید بر لزوم حمایت از کالای ایرانی، امنیت اقتصادی را مقدمه امنیت کامل کشور دانست و گفت: توجه ویژه به تولید در مورد ایران از اهمیت مضاعفی برخوردار است، چون به‌نوعی مقابله با تهدیدات اقتصادی است.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان، مسئول نمایندگی ولی‌‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان سه‎شنبه، 21 فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به نام‌گذاری شعار سال به‌عنوان «حمایت از کالای داخلی»، گفت: حمایت از تولید داخلی لازمه حفظ استقلال و ارتقای جایگاه کشور در دنیا است، چراکه در دنیا کشور‌هایی هستند که به‌لحاظ منابع طبیعی در حداقل امکانات قرار دارند، اما با اهمیت دادن به تولید، رتبه‌های بالایی در اقتصاد دارند و از طرفی کشور‌هایی هم هستند که از لحاظ منابع طبیعی سرشار هستند، اما چون توان تولید ندارند عملاً جزو اقتصاد‌های وابسته به‌حساب می‌آیند.
وی با بیان این‌که یکی‌از عمده‌ترین راه‌های تأمین امنیت اقتصادی حمایت از کالای ایرانی است، افزود: توجه ویژه به تولید در مورد ایران از اهمیت مضاعفی برخوردار است، چون به‌نوعی مقابله با تهدیدات اقتصادی است و امنیت اقتصادی مقدمه امنیت کامل کشور است.
مسئول نمایندگی ولی‌‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اضافه کرد: تا دیروز امنیت کشور، آب‌ و خاک‌مان مرهون مجاهدان، شهدا والامقام مانند حاج همت‌ها، باکری‌ها و حججی‌ها بود؛ امنیت اقتصادی نیز به حاج همت‌ها، باکری‌ها و حججی‌های میدان جنگ اقتصادی و کارآفرینی نیازمند هستند.

شعار سال کلید حل مشکلات را به دست مسئولان و ملت ایران داد

حجت‌الاسلام جلیلیان گفت: امنیت روانی، امید به آینده، کار و خلاقیت، توکل به خدا و تکیه به توان درونی، همت عالی و روحیه جهادی پیش‌نیاز حل مشکلات اقتصادی، سیاسی، و قدم برداشتن در مسیر توسعه پیشرفت کشور است.
وی افزود: بنابراین تلاش جبهه استکبار؛ القاء حس ناامنی، اضطراب، ناامیدی و ناتوانی در رفع مشکلات اقتصادی به جامعه است و متأسفانه از زمان روی کار آمدن ترامپ در آمریکا این حربه بدون اقدام مقابل ملاحظه عملی نسبت به گذشته در بی‌ثباتی چرخه‌های اقتصادی کشور توفیقاتی داشته است.
مسئول نمایندگی ولی‌‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: به همین دلیل رهبر حکیم و فرزانه انقلاب با نام‌گذاری سال‌جاری به‌عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» در فرمایشات مهم و راه‌گشای خود در روز نخست سال در مشهد مقدس کلید حل مشکلات را به دست مسئولان و ملت ایران در راستای «نه گفتن» به بیگانگان و استفاده از سرمایه عظیم جوانان و ظرفیت‌های فراوان طبیعی و خودباوری و امید به آینده و نشاط، تلاش بیشتر دانسته و هیچ مشکلی را غیرقابل‌حل ندانسته‌اند.

انتهای پیام

captcha