حمله توپخانه‌ای اسرائیل به غزه
کد خبر: 3704979
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
آخرین اخبار از تحولات فلسطین؛

حمله توپخانه‌ای اسرائیل به غزه

گروه بین‌الملل: حمله توپخانه‌ای صبح امروز ارتش اسرائیل به مناطقی در شرق شهر غزه، نشست فوری کابینه رژیم صهیونیستی برای بررسی حمله احتمالی آمریکا به سوریه و واکنش حماس به حملات توپخانه‌ای امروز اسرائیل از تحولات مهم امروز فلسطین است.

ادیت شده؛ حمله توپخانه‌ای اسرائیل به غزه / نشست فوری کابینه رژیم صهیونیستی
به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین؛ توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اراضی کشاورزی فلسطینیان و برج‌های مراقبت مقاومت فلسطین در شرق غزه را هدف قرار داده است.

منابع فلسطینی نیز تأکید کردند که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی 15 توپ به سمت برج‌های مراقبت مقاومت در شرق نوار غزه شلیک کرده است.

در حالی که نیروها و ماشین‌آلات جنگی رژیم صهیونیستی در حال نفوذ به داخل مرزهای نوار غزه بودند، یک بمب جاسازی شده در مسیر این نیروها در نزدیکی گذرگاه کارنی در شرق شهر غزه منفجر شد و صدای انفجار شدیدی در نتیجه آن شنیده شد.

حمله توپخانه رژیم صهیونیستی به شرق غزه تلفاتی در پی نداشته است.

نشست فوری کابینه رژیم صهیونیستی 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواستار برگزاری نشست فوری کابینه اسرائیل برای بررسی حمله احتمالی آمریکا به سوریه شده است.

کابینه رژیم صهیونیستی قرار است در نشست فوری امروز چهارشنبه پیامدهای چنین حمله‌ای در مرزهای شمالی این رژیم و احتمال خارج شدن اوضاع از کنترل در سوریه و حمله احتمالی ایران به اسرائیل از خاک سوریه در واکنش به بمباران چند روز پیش پایگاهی در سوریه و کشته شدن بیش از 10 نیروی نظامی ایرانی در آن را بررسی کند.
از حمله توپخانه‌ای اسرائیل به غزه تا نشست فوری کابینه رژیم صهیونیستی

در همین حال، افسران ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه حمله احتمالی ایران به اسرائیل در واکنش به حمله چند روز پیش به سوریه هشدار داده و تهدید کرده اند که در صورت وقوع چنین حمله ای، دولت بشار اسد را سرنگون خواهند کرد.
 
واکنش حماس
 
همچنین، فوزی برهوم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در واکنش به حمله توپخانه‌ای امروز ارتش اسرائیل به نوار غزه، اعلام کرد: این حملات بیانگر سردرگمی اسرائیل در مقابله با تظاهرات مردمی «راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره» است.

لازم به ذکر است که سازمان هواپیمایی اروپا با انتشار یک بیانیه هواپیماهای غیرنظامی را طی ۷۲ ساعت اینده از پرواز بر فراز سواحل شرقی مدیترانه و سوریه به سبب حمله احتمالی آمریکا بر حذر داشت.

انتهای پیام
captcha