برخورد قاطع پلیس خرم‌آباد با افراد مُخل نظم و امنیت عمومی
کد خبر: 3705913
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
بیرانوند تاکیدکرد:

برخورد قاطع پلیس خرم‌آباد با افراد مُخل نظم و امنیت عمومی

گروه اجتماعی ـ فرمانده انتظامی خرم‌آباد در مورد فیلم منتشرشده تیراندازی در فضای مجازی، و این‌که این فیلم مربوط به مراسم عروسی محلی بوده است، اظهارکرد: پلیس و دستگاه قضایی خرم‌آباد با افراد مخل نظم و امنیت عمومی برخورد قاطع خواهد کرد.

به گزارش ایکنا از لرستان، صفی‌الله بیرانوند، فرمانده انتظامی خرم‌آباد یک‎شنبه، 26 فروردین در جمع خبرنگاران در مورد فیلم منتشرشده تیراندازی در فضای مجازی و این‌که این فیلم مربوط به مراسم عروسی محلی بوده است، اظهارکرد: پلیس و دستگاه قضایی خرم‌آباد با افراد مخل نظم و امنیت عمومی برخورد قاطع خواهد کرد.
وی در تشریح این خبر مبنی‌بر انتشار فیلمی در فضای مجازی دال بر تیراندازی در لرستان، گفت: فیلم منتشر شده مربوط به سال گذشته در مراسم شادی در یک عروسی محلی بوده که عده‌ای افراد قانون‌شکن اقدام به تیراندازی می‎کنند.
بیرانوند اضافه کرد: بلافاصله افراد توسط عوامل انتظامی شناسایی و افراد به جرم اخلال در نظم و امنیت عمومی با استفاده از تیراندازی، ایجاد رعب و وحشت و تخریب اموال عمومی و حمل سلاح غیرمجاز با همکاری و هماهنگی دستگاه قضایی جلب متهمان صادر و در نهایت دستگیر که ضمن تشکیل پرونده قضایی، افراد دستگیر شده به‌همراه سلاح‌های مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی خرم‌آباد اظهارکرد: پلیس و دستگاه قضایی با هرگونه قانون‌شکنی به‌شدت و قاطعیت برخورد خواهد کرد و اجازه عرض‌اندام به افراد فرصت‌طلب و مُخل نظم و امنیت عمومی را نخواهد داد.

انتهای پیام

captcha