گلچینی از وصیت‌نامه شهید جعفر بهرامی‎پور
کد خبر: 3706015
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۲

گلچینی از وصیت‌نامه شهید جعفر بهرامی‎پور

گروه اجتماعی ـ در گلچینی از وصیت‌نامه شهید جعفر بهرامی‎پور آمده است: «پرستش و ستایش می‎کنم خداوند را که به من این نعمت باسعادت را داد تا در راهش قدم بردارم. اگر فرزندی در راه اسلام دادید خوشحال باشید چون راه خدا همه‌اش خوشحالی است پس صبر داشته باشید».

گلچینی از وصیت‌نامه شهید جعفر بهرامی‎پور

به گزارش ایکنا از لرستان، شهید جعفر بهرامی‎پور در یکم فروردین‌ماه سال 40 در شهرستان بروجرد از پدری به‌نام جواد و مادری به‌نام زهرا متولد شد تحصیلات خود را تا سوم راهنمایی ادامه داد و در 16 اردیبهشت‌ماه سال 61 در فکه بر اثر اصابت ترکش به شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در شهرستان بروجرد به خاک سپرده شد.
در گلچینی از وصیت‌نامه شهید جعفر بهرامی‎پور می‎خوانیم: «پرستش و ستایش می‎کنم خداوند را که به من این نعمت باسعادت را داد تا در راهش قدم بردارم.سعی کنید که دنبال راه امام و رهبر عزیزمان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران یعنی امام خمینی باشید.اگر فرزندی در این راه دادید خوشحال باشید چون راه خدا همه‌اش خوشحالی است پس صبر داشته باشید».

متن کامل وصیت‌نامه شهید جعفر بهرامی‎پور

در وصیت‌نامه شهید جعفر بهرامی‎پور آمده است: «پرستش و ستایش می‎کنم خداوند را که به من این نعمت باسعادت را داد تا در راهش قدم بردارم و این نعمت در حال حاضر برای تمامی آن‌هایی که می‎خواهند قدمی در راه نزدیکی به خداوند پیمایند فراهم آمد.راه حق یعنی راه اسلام و در واقع یعنی جهاد است.جهاد یعنی مبارزه با ظلم و ظالم و مبارزه با باطل و این مبارزه شکل‌های مختلف دارد و این قانون اسلام است و این اسلام محمد(ص) است و ما باید همگی پرستش کنیم خداوند را که به ما رهبری این‌گونه داده تا بتوانیم بهتر صراط مستقیم را پیدا کنیم و بحمدالله ملت هم قدر امام را می‎دانند و در واقع قدر اسلام را می‎دانند چنان‌چه اگر احتیاج شود با خون از اسلام حمایت می‎کنند.
و شما هم پدر و مادر و برادران و خواهرانم! سعی کنید که دنبال راه امام و رهبر عزیزمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران یعنی امام خمینی باشید و اگر فرزندی در این راه دادید خوشحال باشید چون راه خدا همه‌اش خوشحالی است پس صبر داشته باشید که حضرت علی(ع) می‎فرماید: «بزرگ‌ترین شجاعت صبر است».
بله فاصله ما با دشمن یک رود است که حدود 200 متر عرض دارد و دشمن با سلاح زیاد و سنگین پیشرفته ولی با روحیه صفر در مقابل سربازان اسلام گرچه سلاحی آن‌چنانی ندارد ولی با روحیه و ایمانی عالی و قابل ستایش خوب و ان‌شاءالله پیروزی با اسلام و مسلمین است.
راستی برادر! من خیلی خوشحالم که شما یعنی تو و محمد از کارتان راضی هستید راستی برادر هیچ نصیحت و وصیتی شما را نمی‎کنم فقط چند سخن از مولای متقیان علی(ع) برایتان می‌نویسم.امیدوارم که این سخنان را سرمشق زندگی خودتان قرار دهید: بزرگ‌ترین گناه ترس است، بزرگ‌ترین تفریح کار است، بزرگ‌ترین بلا ناامیدی است.بزرگ‌ترین شجاعت صبر است.بزرگ‌ترین استاد تجربه است.بزرگ‌ترین افتخار ایمان است.بزرگ‌ترین سود فرزند است.بزرگ‌ترین اسرار مرگ است، بزرگ‌ترین هدیه عفو و بخشش است، بزرگ‌ترین سرمایه اعتماد به نفس است».

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ۲۰:۳۴
0
0
عزیز دلم پسر خاله گل.روحت شاد.
captcha