میزبانی هر روزه از جلسه قرآن در مسجد غدیر مشهد
کد خبر: 3706251
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۵

میزبانی هر روزه از جلسه قرآن در مسجد غدیر مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی- جلسه قرآنی مسجد غدیر 3 مشهد چند سالی است که در راستای ترویج فرهنگ تلاوت روزانه قرآن کریم پذیرایی جوانان علاقه‌مند به کلام وحی است.

محمد قوانلو، مدیر جلسه قرآن مسجد غدیر 3 مشهد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، در خصوص این جلسه قرآنی بیان کرد: این جلسه قرآن تحت عنوان مجمع قرآنی، هر شب یک ساعت قبل از نماز مغرب و عشا در مسجد غدیر 3 برگزار می‌شود.
قوانلو در رابطه با مسجد غدیر 3 عنوان کرد: این مسجد از سال 1394 تأسیس شده است و از سال 1395 جلسه قرآن آن فعالیت خود را آغاز کرده است، این مسجد در گذشته بعثت نام داشت و از فضای ساختمانی مناسبی برخوردار نبود از همین رو سرانجام به همت خیران بازسازی شد و تغییر نام پیدا کرد.
مدیر جلسه قرآن مسجد غدیر 3 افزود: مباحثی مانند روان‌خوانی، تجوید، لحن و صوت مطابق با قواعد کلی قرائت قرآن در این جلسه به مخاطبان آموزش داده می‌شود و از آنجایی که بیشتر مخاطبان مسجد نوجوانان هستند، این آموزش‌ها مورد استقبال قرار می‌گیرد.
وی در خصوص مدرسان این جلسه قرآن نیز عنوان کرد: فرهنگیان، اسلامیان، صالحی تبار و وثوق استادان جلسه قرآن مسجد غدیر 3 مشهد هستند.
قوانلو  با بیان اینکه نسل امروز بیش از پیش به قرآن و مفاهیم قرآنی نیاز دارند تا زندگی‌ خود را بر مبنای آموزه‌های قرآنی بنا کنند، گفت: در همین راستا و به جهت علاقه شخصی به کلام وحی و ترویج فرهنگ تلاوت روزانه قرآن این جلسه را تشکیل دادم.
یادآور می‌شود، جلسه قرآن مسجد غدیر 3 مشهد هر شب یک ساعت قبل از نماز مغرب و عشا در بولوار ارشاد، انتهای ارشاد یک پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

انتهای پیام

captcha