آمادگی ارتش در پاسخگویی به هرگونه شرارت و امداد زلزله‌زدگان
کد خبر: 3706809
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
دریکوند مطرح کرد:

آمادگی ارتش در پاسخگویی به هرگونه شرارت و امداد زلزله‌زدگان

گروه اجتماعی ـ فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ٨٤ خرم‌آباد با بیان این‌که امروز ارتش داراى آمادگى کامل در دو حوزه است، اظهارکرد: ارتش با توان رزمی و دفاعی بالا آمادگی پاسخگويی به هرگونه شرارت و كمک‌رسانى به مناطق آسيب‌ديده را دارد.

به گزارش ایکنا از لرستان، تقی دریکوند، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ٨٤ خرم‌آباد در مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که امروز چهارشنبه، 29 فروردین در محل میدان کریم‌خان خرم‌آباد برگزار شد، اظهارکرد: آمادگی پاسخگویی به هرگونه شرارت دشمنان و آمادگی در کمک به مردم و دولت است خصوصاً آمادگی هنگام بروز بالایی طبیعی که ارتش به کمک دولت می‌شتابد.
وی افزود: در زلزله غرب کشور که در استان کرمانشاه رخ داد در همان شب حادثه چهار تیم ارتش وارد عمل شد و به امداد زلزله‌زدگان پرداخت و مجروحان را به شهرهای امن منتقل کرد.
دریکوند با تاکید بر این‌که ارتش جمهوری اسلامی ایران تاكنون خدمات بی‌نظیر و ارزنده‌‌ای به ملت ایران ارائه کرده است، تصریح کرد: در دفاع مقدس و با شروع جنگ تحميلی ارتش جمهوری اسلامی ایران با ١٢ تيپ در نقاط مورد تهاجم دشمن و نوار مرزی مستقر در توار مرزى مستقر شد و هشت سال از مرزهای ایران دفاع و پاسدارى كرد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ٨٤ خرم‌آباد در خصوص نقش ارتش در طول دفاع مقدس، گفت: تعداد ٢٣٩ عمليات مستقل، تعداد ٧١ عملیات پدافندى در طول دفاع مقدس انجام شد این در حالی‌است که ارتش ٤٨ هزار شهيد را تقدیم نظام اسلامی ایران کرده است.
وی با بیان این‌که ارتش جمهوری اسلامی ایران هم‌اكنون با نيروى زمينی، نیروی پدافند خاتم‌الانبيا، نیروی هوايی و دريايی آماده دفاع از حدود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و اطمينان کامل می‌دهيم امنيت و آرامش را در كشور حفظ كنيم و حافظ جان و مال مردم باشیم.

انتهای پیام

captcha