فعالیت ۳۲ کانون در دانشگاه لرستان/جوانان؛ ضلع اصلی دانشگاه
کد خبر: 3706886
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸

فعالیت ۳۲ کانون در دانشگاه لرستان/جوانان؛ ضلع اصلی دانشگاه

گروه اجتماعی ـ رئیس دانشگاه لرستان با بیان این‌که ماهیت فعالیت دانشگاه لرستان عمدتاً جوان و جوان‌گرایی است، به فعالیت ۳۲ کانون دانشجویی در این دانشگاه اشاره و تصریح کرد: جوانان ضلع اصلی و مبنای فعالیت در دانشگاه هستند.

به گزارش ایکنا از لرستان، خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، امروز چهارشنبه، ۲۹ فروردین در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان طی سال‌جاری که در استانداری استان برگزار شد، اظهارکرد: امورات و ماهیت کار دانشگاه با جوانان است و اکثر فعالیت‌های دانشگاه در حوزه جوانان است.
وی در خصوص ارتباط دانشگاه لرستان با صنعت و جامعه، گفت: تعداد شش استارتاپ با همکاری بنیاد نخبگان ایجاد شده است این در حالی‌است که سیاست دانشگاه مهارت‌آفرینی دانشجویان است.
عزیزی به انعقاد قرارداد دانشگاه لرستان با پتروشیمی استان اشاره و تصریح کرد: دانشجویان گروه باغبانی، زراعت و دامپزشکی با شرکت کشت و صنعت لرستان ارتباط دارند این در حالی‌است که ارتباط دانشگاه لرستان با شرکت برق نیز برقرار است.
رئیس دانشگاه لرستان با بیان این‌که مرکز رشد واحدهای فناور در دانشگاه ایجاد شده است، تصریح کرد: در گروه برق و در مقطع کارشناسی دانشجویان صاحب ایده‌ای داریم تا جایی که این دانشجویان از دست وزیر جایزه گرفتند.
وی رسالت دانشگاه لرستان را حضور محوری جوانان در فعالیت‌ها برشمرد و با بیان این‌که ضلع اصلی دانشگاه جوانان هستند، عنوان کرد: تشکل‌های اسلامی با ماهیت فکری فعال هستند، کمااینکه کرسی‌های آزاد‌اندیشی، کارگاه‌های مهارت‌های قبل‌از ازدواج، جشنواره حرکت و اردوهای علمی تفریحی برای ایجاد نشاط در بین جوانان به‌طور مستمر برگزار می‌شود.
عزیزی به فعالیت ۴۸ نشریه علمی و ۳۲ کانون در دانشگاه لرستان اشاره و خاطرنشان کرد: فعالیت کانون قرآن و مهدویت دانشگاه لرستان در سطح کشور بی‌نظیر است‌.

انتهای پیام

captcha