اجرای ۱۴۰ پروژه محرومیت‌زدایی در ۶ دهستان لرستان
کد خبر: 3707021
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
علیشاهی مطرح کرد:

اجرای ۱۴۰ پروژه محرومیت‌زدایی در ۶ دهستان لرستان

گروه اجتماعی- جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه‌ها با سپاه لرستان برای محرومیت‌زدایی ۶ دهستان محروم استان، اظهارکرد: تعداد ۱۴۰ پروژه محرومیت‌زدایی در ۶ دهستان محروم لرستان اجرا خواهد شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، عباس علیشاهی، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، شامگاه چهارشنبه، ۲۹ فروردین در جلسه بررسی طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان که در محل استانداری لرستان برگزار شد، اظهارکرد: طرح مطالعاتی و بررسی‌های لازم را برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی را طی مدت هشت ماه انجام داده‌ایم.
وی در خصوص موقعیت دهستان‌های هدف محرومیت‌زدایی لرستان، گفت: دهستان‌های زلقی شرقی در الیگودرز، شاهیوند شهرستان چگنی، دهستان کشور در خرم‌آباد، میربک جنوبی در دلفان، میان‌کوه غربی در پلدختر و هومیان و ضرون در کوهدشت، مناطق محروم مورد هدف در راستای محرومیت‌زدایی هستند.

اجرای ۱۴۰ پروژه محرومیت‌زدایی در ۶ دهستان لرستان

علیشاهی با بیان اینکه تمام مسائل و مشکلات مردم این مناطق احصا و مشخص شده است، تصریح کرد: امروز به دنبال حل مشکلات شش دهستان در لرستان هستیم، که در این راستا تعامل دولت و دستگاه‌های اجرایی موجب رسیدن به اهداف محرومیت‌زدایی این مناطق خواهد شد.
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به ظرفیت‌های بالای انسانی در دهستان‌های محروم اشاره و خاطرنشان کرد: دهستان‌ها می‌توانند در جهت تولید نقش اساسی به وجود آورند و می‌توان با کمک سایر دستگاه‌ها شرایط را برای توانمندسازی اقتصادی آن‌ها فراهم نمود.
وی تصریح کرد: سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به‌طور کامل و تمام قد به‌دنبال حل معضلات دهستان‌های هدف محرومیت‌زدایی بوده و می‌توان تعداد زیادی شغل با برنامه‌ریزی مناسب ایجاد کرده و موجب افزایش سطح درآمدی و اقتصادی در این مناطق شد.
علیشاهی ابراز امیدواری کرد که با کمک سپاه، دولت و مردم شرایط برای محرومیت‌زدایی شش دهستان محروم استان لرستان فراهم شود.
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در خاتمه گفت: در شش دهستان ۱۴۰ پروژه جامع محرومیت‌زدایی در تمامی حوزه‌ها تعریف شده است و به‌اندازه‌ای که سپاه اعتبار تأمین می‌کند دولت نیز اعتبارات مورد نیاز را فراهم کند، این در حالی است که هدف اصلی این است که به‌عنوان یک تسهیل‌گر در اختیار دولت باشیم و بتوانیم در جهت محرومیت زدایی مناطق محروم استان نقش داشته باشیم.

انتهای پیام

captcha