گلچینی از وصیت‌‌نامه شهید قاسم بیرانوند
کد خبر: 3707895
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۸

گلچینی از وصیت‌‌نامه شهید قاسم بیرانوند

گروه اجتماعی ـ در وصیت‌نامه شهید قاسم بیرانوند آمده است: «روی سخنم با پدر و مادرم است که بعد از من گریه نکنند چون من امانتی بودم نزد آن‌ها و باید بر من افتخار کنند خدا مرا در صف شهدای راه حسین(ع) قرار دهد از خدا می‎خواهم به ما صبر و مقاومت عنایت کند و ثابت‌قدم و استوارمان فرماید و ما را نصرت دهد تا بر کافران پیروز شویم».

گلچینی از وصیت‌‌نامه شهید قاسم بیرانوند

به گزارش ایکنا از لرستان، شهید قاسم بیرانوند در بیستم اردیبهشت‌ماه سال 42 در شهرستان خرم‌آباد از پدری به‌نام صیداحمد و مادری به‌نام منور متولد شد تحصیلات خود را تا پایان دوره راهنمایی طی کرد و گروهبان‌ دوم ژاندارمری شد و در 19 دی‎ماه سال 62 در مهاباد بر اثر انفجار مین به شهادت رسید و پیکر مطهرش در بهشت‌رضای شهر خرم‌آباد به خاک سپرده شد.
در گلچینی از وصیت‌نامه شهید قاسم بیرانوند می‎خوانیم: «روی سخنم با پدر و مادرم است که بعد از من گریه نکنند چون من امانتی بودم نزد آن‌ها و باید بر من افتخار کنند چون که اگر خدا قبول کند و مرا در صف شهدای راه حسین(ع) قرار دهد و امیدوارم که این‌چنین باشد.من در راه خدا جان می‎بازم.توفیق همه کسانی‌که در راه خدا قدم می‌گذارند و به دستورات الهی عمل می‎کنند از خداوند متعال خواهانم».

متن کامل وصیت‌نامه شهید قاسم بیرانوند

در وصیت‌نامه شهید قاسم بیرانوند آمده است: «پروردگارا! به ما صبر و مقاومت عنایت کن و ثابت‌قدم و استوارمان فرما و ما را نصرت بده تا بر کافران پیروز شویم.جاوید است مکتب انسان‌ساز اسلام و برقرار است پرچم خونین امام حسین(ع) به‌زودی در پهنه جهان به اهتزاز درخواهد آمد.سلام بر شهیدان راه خدا و درود بر تمامی رزمندگان جبهه‌های نور علیه ظلمت در راه خدا.
دنیا برای مؤمن چون زندان است و جسم او چون قفس هرچه برود به شکستن قفس و پرواز کردنی به‌سوی حقیقت یعنی خداست.در این‌جا روی سخنم با پدر و مادرم است که بعد از من گریه نکنند چون که من امانتی بودم نزد آن‌ها و باید بر من افتخار کنند چون که اگر خدا قبول کند و مرا در صف شهدای راه حسین(ع) قرار دهد و امیدوارم که این‌چنین باشد.
خداوند توانا و جان‌آفرین به انسان جان می‎دهد و هر وقت که بخواهد جان انسان را می‎گیرد.پس گریه برای چیست؟ من در راه خدا جان می‎بازم و اگر به قرآن، این اقیانوس ناشناخته و عمیق و عظیم رو آوریم می‎بینیم قرآن در آیه 154 سوره بقره با این مضمون « وَلاَ تَقُولُواْ لِمَنْ يُقْتَلُ فِي سَبيلِ اللّهِ أَمْوَاتٌ بَلْ أَحْيَاء وَلَكِن لاَّ تَشْعُرُونَ» رابطه‌با انسان عاشق خدا می‎گوید: «کسی‎که در راه خدا کشته شد مرده نپندارید بلکه او زنده ابدی است و همه شما این حقیقت را درخواهید دید» در پایان توفیق همه کسانی‌که در راه خدا قدم می‎گذارند و به دستورات الهی عمل می‌کنند را از خداوند متعال خواهانم».

انتهای پیام

captcha