اجرای طرح «با قرآن در رمضان» در اماكن شاخص مذهبی فارس
کد خبر: 3708446
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
مهرابی خبر داد:

اجرای طرح «با قرآن در رمضان» در اماكن شاخص مذهبی فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیركل تبلیغات اسلامی فارس از اجرای طرح «با قرآن در رمضان» در اماكن شاخص مذهبی این استان طی ایام ماه مبارك رمضان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس امروز، 3 اردیبهشت‌ماه با بیان اینكه طرح «با قرآن در رمضان» مطابق روال هر سال اجرا می‌شود، گفت: تاکنون مدیر و مسئول مکان‌های شاخص مذهبی استان فارس متقاضی اجرای طرح با قرآن در رمضان شده‌اند.
وی افزود: مدیران و مسئولان مساجد، حسینیه و بقاع متبرکه استان طی مکاتبات و تماس‌های تلفنی با اداره امور قرآنی استان آمادگی خود را جهت اجرای طرح معنوی با قرآن در رمضان و برپایی مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم اعلام كردند.
مهرابی ادامه داد: از مهم‌ترین اماکن مذکور حرم حضرت سیدمحمدبن موسی‌الکاظم (سیدعلاءالدین حسین) علیه السلام در شیراز، حرم مطهرحضرت شاهزاده قاسم(ع) در فسا و بسیاری از مساجد جامع در شهرستان‌هاست.
مدیركل تبلیغات اسلامی فارس ابراز امیدواری كرد كه با حمایت سازمان دارالقرآن‌الکریم این طرح به‌صورت گسترده‌تری در سطح استان برگزار شود.
یادآور می‌شود، طرح «با قرآن در رمضان» با رویکرد جزءخوانی همراه با تدریس مفاهیم و مضامین قرآن که یکی از اهداف اصلی این برنامه است، هر ساله در مساجد کشور و استان فارس برگزار می‌شود و شاخص‌ترین آن در حرم حضرت احمدبن موسی الکاظم(ع) با همت تولیت آستان است.
انتهای پیام

captcha