مدرسه‌محوری؛ رویکرد آموزش و پرورش/ ارسال 2 هزار اثر به جشنواره «سفیران سلامت»
کد خبر: 3708644
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
بهرامی مطرح کرد:

مدرسه‌محوری؛ رویکرد آموزش و پرورش/ ارسال 2 هزار اثر به جشنواره «سفیران سلامت»

گروه اجتماعی ـ معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌ و پرورش لرستان از ارسال ۲۱۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره «سفیران سلامت» دانش‌آموزی لرستان خبر داد و افزود: در بحث سفیران سلامت به‌دنبال مدرسه‌محوری و تعمیق آموخته‌های دانش‌آموزان هستیم.

به گزارش ایکنا از لرستان، فرید بهرامی، معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌ و پرورش لرستان، امروز سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت در آئین اختتامیه دومین دوره جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی لرستان، که در دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به این‌که آموزش و پرورش لرستان به‌دنبال انتقال آموخته‌های دانش‌آموزان در بحث سفیران سلامت است، اظهارکرد: در دومین دوره جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی لرستان، تعداد ۲۱۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
وی با تاکید بر تعمیق آموخته‌های دانش‌آموزان سفیران سلامت، عنوان کرد: باید بتوانیم افرادی را تحویل جامعه دهیم که آموخته‌های آن‌ها بومی و مدرسه محور باشد.
بهرامی گفت: در بحث سفیران سلامت علاوه‌بر آموزش سلامت فردی، بهداشت محیط و تغذیه سالم را دنبال می‌کنیم که در این راستا کارگاه‌های پیشگیرانه برگزار شده است.
معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌ و پرورش لرستان به کمبود اعتبارات و کمبود نیروی انسانی اداره سلامت و تندرستی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان اشاره و تصریح کرد: با وجود کمبود اعتبارات، شاهد فعالیت‌های چشم‌گیر این اداره با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی بویژه در خانه‌های بهداشت روستایی هستیم‌.
وی به اجرای طرح هر دانش‌آموز یک درخت اشاره و تصریح کرد: این طرح در راستای تقویت حفاظت از محیط زیست با همکاری منابع طبیعی و محیط زیست اجرا می‌شود.
بهرامی گفت: تعداد ۷۴ نیروی تخصصی حوزه سلامت در سطح آموزش و پرورش استان لرستان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام

captcha