همایش ملی «عشق و محبت از دیدگاه اهل بیت(ع)» در شیراز به كار خود پایان داد + اسامی برگزیدگان
کد خبر: 3709163
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲

همایش ملی «عشق و محبت از دیدگاه اهل بیت(ع)» در شیراز به كار خود پایان داد + اسامی برگزیدگان

گروه اجتماعی ـ نخستین همایش ملی «عشق و محبت از دیدگاه اهل بیت(ع)» با تأكید بر سیره رضوی با معرفی برگزیدگان در دانشگاه شیراز به كار خود پایان داد.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم اختتامیه نخستین همایش ملی «عشق و محبت از دیدگاه اهل بیت(ع)» با تأكید بر سیره رضوی شب گذشته، 4 اردیبهشت‌ماه در تالار علامه جعفری دانشكده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شیراز برگزار شد.
در این برنامه بعد از سخنرانی عبدالجبار كاكایی با موضوع «میراث معنوی عشق معصومین(ع) در شعر معاصر»، مراسم تقدیر و اهدای جوایز به برگزیدگان آن برگزار شد.
در این مراسم از كاووس حسن‌لی، غلامرضا اعوانی، سیدمحمد هاشم پورمولا، محمدهادی زبرجد، احمد جعفری، محبوبه جباره، زهرا كلهر، یوسف نیری، حجت‌الاسلام والمسلمین جوادی آملی، فاطمه طباطبایی، محسن قاسم‌پور، كاووس روحی، مهدی كمپانی زارع، عبدالجبار كاكایی، آمنه امینی مشترك با زهرا قاسم‌نژاد به خاطر ارائه مقالات برگزیده تجلیل به عمل آمد.
همچنین در این مراسم از برخی از اساتید برگزیده این رشته نظیر شناسوند، بنیانی، طاهری، سلمان‌پور، حجت‌الاسلام توفیق‌زاده نیز تجلیل شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم كاكایی، دبیر علمی این همایش نیز در پایان گفت: از مجموع 100 مقاله دریافت شده به دبیرخانه این همایش، 70 مقاله به‌صورت چكیده در كتاب مربوط به همایش چاپ خواهند شد.
انتهای پیام

captcha