اتحادیه مؤسسات قرآنی تنها یك منبع برای تأمین بودجه نیست/ تلاش برای توان‌افزایی مؤسسات
کد خبر: 3709197
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
كرباسی:

اتحادیه مؤسسات قرآنی تنها یك منبع برای تأمین بودجه نیست/ تلاش برای توان‌افزایی مؤسسات

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرعامل اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی استان فارس با تأكید بر اینكه این اتحادیه قرآنی تنها یك منبع صرف برای تأمین بودجه‌های مؤسسات نیست، گفت: هدف اصلی اتحادیه هم‌افزایی و توان‌افزایی مؤسسات است.

زهرا كرباسی، مدیرعامل اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی استان فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه یكی از كاركردهایی كه ما تلاش كردیم در این اتحادیه انجام دهیم، بحث توان‌افزایی مؤسسات است، گفت: اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی تنها یك منبع صرف برای تأمین بودجه‌های مؤسسات نیست بلكه هدف اصلی آن هم‌افزایی و توان‌افزایی مؤسسات است.

برگزاری دوره‌های مدیریتی و توان‌افزایی برای مؤسسات قرآنی
وی افزود: در این راستا ما در سال گذشته برای برگزاری دوره‌های مدیریتی و توان‌افزایی مؤسسات قرآنی كه وظیفه اصلی اتحادیه نیز هست، اقداماتی انجام دادیم تا كیفیت كار مؤسسات را ارتقا دهیم به نحوی كه نیازی به بودجه‌های دولتی نداشته باشند و مسئله تأمین بودجه برای آن‌ها تبدیل به یك چالش نشود.
كرباسی ادامه داد: یك دوره مدیریتی برای مدیران مؤسسات قرآنی در سال 96 برنامه‌ریزی كردیم و تا پایان اردیبهشت‌ماه جاری نیز ثبت‌نام انجام می‌شود.

دعوت از مدیران مؤسسات جهت شركت در كارگاه‌های توان‌افزایی
مدیرعامل اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی استان فارس ضمن دعوت از مدیران مؤسسات قرآنی جهت حضور در این كارگاه توان‌افزایی گفت: با توجه به اینكه این كارگاه دو یا سه روزه برگزار خواهد شد ما حتی مباحث اسكان مدیران مؤسسات شهرستان‌ها نیز در نظر گرفته‌ایم.

ثبت و جمع‌آوری اطلاعات تمام مؤسسات قرآنی فارس
وی در ادامه از جمع‌آوری پرونده‌ها و اطلاعات مربوط به مؤسسات فعال قرآنی در فارس خبر داد و گفت: البته هنوز این كار تمام نشده است و به یاری خدا تا پایان خردادماه امسال اطلاعات تمام مؤسسات فعال استان فارس كه دارای مجوز ارشاد یا سازمان تبلیغات اسلامی در اتحادیه ثبت خواهد شد.
انتهای پیام

captcha