سست بودن روابط بین همسران؛ توطئه دشمن برای کم‌رنگ کردن نقش زنان در تحکیم بنیان خانواده
کد خبر: 3709341
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
ناصرپور مطرح کرد:

سست بودن روابط بین همسران؛ توطئه دشمن برای کم‌رنگ کردن نقش زنان در تحکیم بنیان خانواده

گروه اجتماعی ـ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان اظهارکرد: وقتی دشمن به نقش بارز زنان در تحکیم بنیان خانواده پی برد در صدد ضربه زدن به خانواده با ابزارهای مختلفی همچون فضای مجازی است تا لاابالی‌گری، انحرافات جنسی و سست بودن روابط بین همسران را ترویج دهد.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الله ناصرپور، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان چهارشنبه، پنجم اردیبهشت در جلسه بررسی آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی بر خانواده که در سالن اجتماعات بنیاد حفظ آثار لرستان برگزار شد، با اشاره به اثربخشی بالای زنان در خانواده، گفت: مسئولیت زنان در خانواده بسیار سنگین است تا جایی‌که ارزش این مسئولیت از مسئولیت اجتماعی مردان بیشتر است.
وی با اشاره به این فرموده امام خمینی(ره) که «زنان هدایت‌کنندگان واقعی نهضت انقلاب اسلامی بودند که با تربیت فرزندان خود و سوق دادن آن‌ها به‌سوی جبهه‌های نبرد نقش‌آفرینی کردند»، افزود: زنان علاوه‌بر نقش تربیتی فرزندادن خود، در ستاد پشتیبانی جنگ هم حضور داشتند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: وقتی دشمن به نقش بارز زنان در تحکیم بنیان خانواده و در نتیجه پرورش و تربیت فرزندانی همچون شهید صیاد شیرازی، شهید باکری و شهید بابایی پی برد در صدد ضربه زدن به خانواده با ابزارهای مختلفی همچون فضای مجازی است تا لاابالی‌گری، انحرافات جنسی و سست بودن روابط بین همسران را ترویج دهد.
ناصرپور گفت: در بقای جمهوری اسلامی معیارهای گوناگونی تاثیرگذار هستند که مهم‌ترین آنها نقش زنان در تحکیم بنیان خانواده است.

انتهای پیام

captcha