«صلح در یک نگاه» روی آنتن رادیو اسلامی اوگاندا
کد خبر: 3709886
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱

«صلح در یک نگاه» روی آنتن رادیو اسلامی اوگاندا

گروه بین‌الملل - «صلح در یک نگاه» نام برنامه رادیویی است که بر اساس توافقنامه رایزنی فرهنگی ایران در اوگاندا و رادیو اسلامی بلال این كشور از خردادماه سال 96 به روی آنتن می‌رود.

پخش «صلح در یک نگاه» از رادیو اسلامی اوگاندا

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ این برنامه زنده هر هفته روزهای سه‌شنبه از ساعت 20 تا 22 به وقت محلی، با حضور دو کارشناس در حوزه‌های دین و فرهنگ و ایران‌شناسی، پخش می‌‌شود.

موضوعات برنامه به صورت ماهانه و با توجه به مناسبت‌ها و رویدادهای مختلف انتخاب و از اساتید، مبلغان و فعالان حوزه‌های دین و فرهنگ از میان شیعیان، اهل سنت و مسیحیان برای ارائه بحث استفاده می‌شود.

در این برنامه تاكنون موضوعاتی همچون زنان و خانواده، حقوق بشر، همزیستی ادیان، دین علیه خشونت، وحدت میان مسلمانان، آشنایی با نظام جمهوری اسلامی ایران، ایران‌شناسی در حوزه‌های مختلف، معرفی انقلاب اسلامی و شخصیت حضرت امام خمینی(ره) و قدس قبله دوم مسلمانان، مورد بحث و بررسی قرار گرفته‌اند.

برنامه «صلح در یک نگاه» در آستانه یک سالگی است و در سال 97 همچون گذشته به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

بنا بر اعلام این خبر، رادیو بلال یک رادیو اسلامی، متعلق به شورای عالی مسلمانان اوگاندا است و در محل ساختمان شورا قرار دارد. برنامه‌های این رادیو به زبان‌های انگلیسی و لوگاندا پخش می‌شود.

انتهای پیام

 

captcha