تفویض بالاترین اختیار وزیر اقتصاد در راستای دادخواهی مالیاتی به استان‌ها
کد خبر: 3712390
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
مرادی خبرداد:

تفویض بالاترین اختیار وزیر اقتصاد در راستای دادخواهی مالیاتی به استان‌ها

گروه اقتصاد ـ مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان از تفویض بالاترین اختیار وزیر امو ر اقتصادی و دارایی در دادخواهی مالیاتی به استان‌ها خبرداد و گفت: با واگذاری اختیار تشکیل هیئت 251 در استان از این پس مودیان مالیاتی که بعد از قطعی شدن مالیات همچنان بر ناعادلانه بودن آن اعتراض دارند می‌توانند شکایات خود را به دبیرخانه هیئت مذکور مستقر در اداره‌کل اقتصاد و دارایی استان ارسال کنند.

آغاز به‌کار هیئت 251 مقرر قانون مالیات‌ها در اداره‌کل امور مالیاتی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل امور اقتصاد و دارایی استان لرستان، یک‌شنبه، 17 اردیبهشت با حضور امیری، معاون امور اقتصادی استانداری لرستان و نمایندگان بخش خصوصی هیئت 251 مکرر قانون مالیات‌ها در اداره‌کل اقتصاد و دارایی لرستان آغاز به‌کار کرد.
در این جلسه امیری، معاون امور اقتصادی استانداری لرستان هیئت 251 مکرر قانون مالیات‌ها را یکی‌از بارزترین نمونه‌های تمرکززدایی در سطح کشور دانست و گفت: هیئت 251 استان با رعایت مقررات و حقوق دولت در اسرع‌وقت به اعتراض مودیان رسیدگی کنند به‌نحوی‌که مودیان مالیاتی با رضایت کامل نسبت به پرداخت مالیات خود اقدام کنند.
در ادامه نیز ماندگار مرادی، مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان گفت: با واگذاری اختیار تشکیل هیئت 251 در استان از این پس مودیان مالیاتی که بعد از قطعی شدن مالیات همچنان بر ناعادلانه بودن آن اعتراض دارند می‌توانند شکایات خود را به دبیرخانه هیئت مذکور مستقر در اداره‌کل اقتصاد و دارایی استان ارسال کنند و در صورت وجود شرایط لازم پرونده مالیاتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
یادآور می‌شود؛ قبل از تفویض اختیار کلیه پرونده‌ها در مرکز عالی دادخواهی کشور متمرکز در وزارت امور اقتصاد و دارایی مطرح و رسیدگی می‌شد که زمان آن بسیار طولانی بود.

انتهای پیام

captcha