نمایشگاه فرهنگی«خیابان 146» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 3712495
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

نمایشگاه فرهنگی«خیابان 146» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود

گروه فرهنگی - نمایشگاه فرهنگی و هنری «خیابان 146»، با برنامه‌های مختلف از 19 اردیبهشت‌ماه در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

سجاد کمالی‌نیا، مسئول قرارگاه فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، گفت: نمایشگاه «خیابان 146»، با برنامه‌های مختلف از 19 اردیبهشت‌ماه در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

وی درخصوص هدف از برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: 19 اردیبهشت ماه، سالگرد تدفین دو شهید دانشگاه فردوسی مشهد است که یکی از این شهدا، شهید رفیعی جانشین فرمانده لشکر پنج نصر است و دانشگاه در روز بیست و چهارم این ماه، میزبان دومین کنگره ملی شهدای دانشجوی کشور است.
کمالی‌نیا ادامه داد: به دلیل قرابت زمانی این دو برنامه، نمایشگاهی فرهنگی هنری با نام «خیابان 146»، به سبکی متفاوت و شامل بخش های مختلفی برپا شده است که در روز آخر، طی ویژه برنامه‌ای با حضور خانواده شهدا و جمعی ازمسئولان، از تصویرسازی 120 شهید دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد رونمایی می‌شود.
مسئول قرارگاه فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد با عنوان اینمطلب که «خیابان 146» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد برگزارمی‌شود، اظهار کرد: این نمایشگاه شامل بخش‌هایی چون تئاتر، پرده‌خوانی، عکاسی، نقاشی، کافی شاپ و... است و علی عباسی، کارگردان تئاتر و بازیگرسینما، مسئولیت بخش هنری این نمایشگاه را برعهده دارد.
کمالی نیا با عنوان این مطلب که حضور برای دانشجویان و عموم مردم آزاد است، اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از روز چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه تا روز دوشنبه بیست و چهارم این ماه، به جز روز جمعه از نمایشگاه «خیابان 146» واقع در دانشگاه فردوسی، جنب مزار شهدا بازدید کنند.

انتهای پیام

 

captcha