استقبال از «مختار دهقان» در مشهد
کد خبر: 3713884
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
عصر امروز صورت می‌گیرد؛

استقبال از «مختار دهقان» در مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی- نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی که موفق به کسب رتبه دوم این رقابت‌ها شد، عصر امروز به مشهد بازمی‌گردد.

استقبال از «مختار دهقان» در مشهد

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی،‌ مختار دهقان، نماینده کشورمان در شصتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی عصر امروز، ۲۳ اردیبهشت‌ماه ساعت 17 به مشهد بازمی‌گردد و در فرودگاه شهید هاشمی نژاد سالن پروازهای داخلی مورد استقبال جامعه قرآنی قرار خواهد گرفت.
بنابر این گزارش‌، این قاری بین‌المللی بامداد امروز وارد کشورمان شد و در فرودگاه امام خمینی(ره) مورد استقبال قرار گرفت.

همچنین قرار است در ادامه این قاری قرآن کریم در مسجد پیامبر اعظم(ص) واقع در بلوار آزادی، آزادی 36 برای شرکت در مراسم ویژه استقبال که تدارک دیده شده است بعد از نماز مغرب و عشا حضور یابد.

علاوه بر این‌، سه شنبه،‌ 25 اردیبهشت ماه نیز اولین جلسه هفتگی این قاری کشورمان بعد از بازگشت از مسابقات مالزی در بلوار ولایت،‌ ولایت 7 حسینیه سیدالشهدا(ع) درخشی‌ها همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

گفتنی است،‌ مختار دهقان در این دوره از مسابقات بعد از نماینده کشور میزبان موفق به کسب رتبه دوم مسابقات شد. در رشته قرائت مسابقات مالزی، علاوه بر نماینده‌های کشور میزبان و نماینده جمهوری اسلامی ایران، نمایندگانی از کشورهای الجزایر، مصر و اندونزی رتبه‌های بعدی را به دست آوردند.
یادآور می‌شود، شصتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی از روز ۱۷ اردیبهشت‌ماه در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های قرائت و حفظ کل قرآن کریم برگزار و مراسم اختتامیه آن نیز شامگاه ۲۲ اردیبهشت‌ماه برپا شد.
انتهای پیام

captcha