اعزام 1600 مبلّغ ویژه رمضان به مناطق مختلف لرستان/دعوت از 2 مفسر قرآن
کد خبر: 3714620
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
غلامی خبرداد:

اعزام 1600 مبلّغ ویژه رمضان به مناطق مختلف لرستان/دعوت از 2 مفسر قرآن

گروه فرهنگی ـ معاون تبلیغات اسلامی لرستان از اعزام 1600 مبلّغ و مبلّغه ویژه ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف استان خبرداد و گفت: این مبلغان با رویکرد برگزاری مراسم خاص ماه رمضان و رویکرد «حمایت از کالاهای ایرانی» و کاهش آسیب‌های اجتماعی فعالیت خواهند داشت.

اعزام 1600 مبلّغ ویژه رمضان به مناطق مختلف لرستان/دعوت از 2 مفسر قرآن

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان امروز سه‌شنبه، 25 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، گفت: غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، از اعزام 1600 مبلّغ و مبلّغه ویژه ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف استان خبرداد.
وی با بیان این‌که از ظرفیت مبلغان بومی استان در ماه رمضان استفاده می‌شود، ادامه داد: این مبلغان با رویکرد برگزاری مراسم خاص ماه مبارک رمضان و رویکرد حمایت از کالاهای ایرانی و کاهش آسیب‌های اجتماعی فعالیت خواهند داشت.
حجت‌الاسلام غلامی اضافه کرد: این مبلّغان علاوه‌بر برگزاری برنامه‌هایی چون تفسیر قرآن، برنامه‌های فرهنگی نیز برگزار می‌کنند کمااینکه ایام ماه مبارک رمضان دو مفسر ویژه به استان برای ترتیل و قرائت قرآن دعوت می‌شوند.
وی با اشاره به این‌که برنامه شاخص تبلیغات اسلامی استان و کشور در سال‌جاری کاهش آسیب‌های اجتماعی است، گفت: در طول سال با برنامه‎های مختلف بر این موضوع تاکید داریم و از مبلغان بومی برای انجام برنامه‎های فرهنگی در این راستا بهره‎مند می‎شویم.

انتهای پیام

captcha