طرح تفسیر نهج‌البلاغه؛ ویژه‌برنامه کانون‌‌های مساجد لرستان در ماه رمضان
کد خبر: 3715651
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
ابدالی‎پور خبرداد:

طرح تفسیر نهج‌البلاغه؛ ویژه‌برنامه کانون‌‌های مساجد لرستان در ماه رمضان

گروه فرهنگی ـ سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد لرستان برگزاری روزانه طرح تفسیر توسط ائمه و طرح تفسیر نهج‌البلاغه را از برنامه‌های کانون‌های مساجد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

طرح تفسیر نهج‌البلاغه؛ از برنامه‌های کانون‌های مساجد لرستان در ماه رمضان

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد ابدالی‌پور، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، جمعه، 28 اردیبهشت در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های کانون‌های مساجد در ماه مبارک رمضان، برگزاری روزانه طرح تفسیر قرآن توسط ائمه جماعت را از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در طول ماه مبارک رمضان اعلام کرد و گفت: رمضان امسال طرح تفسیر نهج البلاغه در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در طول رمضان برنامه‌های متنوع در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان برگزاری خواهد شد.
ابدالی‌پور، همچنین با اشاره به در پیش بودن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان، اظهارکرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید برای جذب جوانان به مساجد و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان برنامه‌ریزی مناسب داشته باشند.
وی افزود: در برنامه‌ریزی‌ها به اجرای برنامه‌های فرهنگی وهنری با کیفیت در مساجد و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت نهادها، ادارات و خیران فرهنگی توجه شود.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان با بیان این‌که توجه به برنامه مشارکتی کانون‌های فرهنگی و هنری هم می‌تواند در کیفیت‌بخشی به برنامه‌ها مؤثر باشد، تصریح کرد: در تابستان امسال بر طبق برنامه تدوین شده ویژه‌برنامه‌های اوقات فراغت در همه کانون‌های استان برگزار خواهد شد.
وی با بیان این‌که طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با رویکرد جذب جوانان به مساجد، فرهنگی وهنری و نشاط آفرینی تدوین و اجرایی خواهد شد، افزود: جشنواره‌های فرهنگی ورزشی، مسابقات هنری و مسابقات کتاب‌خوانی را برای تابستان سال‌جاری تدارک دیده است.
ابدالی‌پور اظهارکرد: امسال دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان به اصل کیفی‌سازی فعالیت‌های اوقات فراغت تاکید و در این راستا تلاش می‌کند.
وی با بیان این‌که مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید برنامه‌های اوقات فراغت را هرچه زودتر تدوین کنند، افزود: توجه به ارتقای کیفیت در این برنامه‌ریزی ضروری است.

انتهای پیام

captcha