توزیع ۴ هزار جلد قرآن در مناطق شهری و روستایی استان مرکزی
کد خبر: 3715891
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵
حجت‌الاسلام شفیعی خبر داد:

توزیع ۴ هزار جلد قرآن در مناطق شهری و روستایی استان مرکزی

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول دارالقرآن‌الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان قریب به 4 هزار جلد قرآن در مناطق مختلف شهری و روستایی توزیع می‌شود.

توزیع 4 هزار جلد قرآن در مناطق شهری و روستایی استان مرکزی
حجت‌الاسلام محمد رضا شفیعی، مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان تعداد 3 هزار و 500 جلد قرآن از مجموع 6 هزار جلد قرآنی که در دهه فجر رونمایی شد، در مناطق مختلف استان توزیع می‌شود.
وی با اشاره به اینکه توزیع قرآن به تناسب جمعیت است، اظهار کرد: اولویت ما بیشتر بر مناطق کمتر برخوردار و در مناطقی است که تاکنون قرآن دریافت نکرده‌‌اند. این قرآن‌ها جهت تلاوت، آموزش و اجرای برنامه‌های قرآنی در مساجد، حسینیه‌ها و هیئات مذهبی توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام شفیعی اضافه کرد: 460 جلد قرآن اهدایی سازمان دارالقرآن‌الکریم کشور ویژه مناطق محروم است که در شهرستان‌های ساوه منطقه غرق‌آباد و نوبران، شازند، سربند و هندودر، زرندیه، خنداب، کمیجان و خنداب توزیع می‌شود. همچنین در بهمن‌ماه 96 هم 450 جلد قرآن به شهرستان‌های کمیجان، خنداب و فراهان اعطا شده است.
انتهای پیام

captcha