سفر معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد به لرستان
کد خبر: 3716120
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
ساکی خبرداد:

سفر معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد به لرستان

گروه فرهنگی ـ مدیرعامل خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان از سفر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دعوت خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان به این استان خبر داد.

سفر معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد به لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، امین ساکی، مدیرعامل خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان امروز، 30 اردیبهشت در جمع خبرنگاران از سفر محمد سلطانی‌فر، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این استان خبر داد.
وی، تصریح کرد: ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط خانه مطبوعات لرستان در این سفر، ادای احترام معاون وزیر ارشاد، هیات همراه، مدیرکل و معاونین اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و خبرنگاران گرامی به مقام شامخ شهدای لرستان، دیدار معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، دیدار با استاندار لرستان و حضور در قلعه تاریخی فلک‌الافلاک خرم‌آباد به‌منظور شرکت در جلسه مشترک با خبرنگاران استان است.
ساکی، ادامه داد: دعوت از رئیس‌کل دادگستری لرستان، قضات شعب ویژه رسیدگی به جرائم مطبوعاتی و اعضای هیات منصفه دادگاه مطبوعات لرستان جهت شرکت در جلسه مشترک با معاون وزیر ارشاد و اصحاب رسانه استان نیز ازجمله برنامه‌هایی است که برای این سفر پیش‌بینی شده است.
مدیرعامل خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان افزود: با عنایت به راه‌اندازی سامانه پیامکی خانه مطبوعات لرستان، مقرر شده تا از تمامی خبرنگاران عضو خانه، به‌منظور شرکت در جلسه مشترک با معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت به‌عمل آید که امید آن می‌رود که این دیدار، نتایج خوبی به همراه داشته و بخشی از مشکلات اصحاب رسانه لرستان را مرتفع کند.
وی در پایان، گفت: اعضای هیات مدیره و بازرسین خانه مطبوعات لرستان برآمده از جمع خبرنگاران استان هستند، لذا با پرهیز از هرگونه شعار، خود را نماینده و خادم اهالی مطبوعات استان دانسته و در مسیر خدمت به این آگاهی بخشان جامعه، از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام

captcha