پنجم تیر‌ماه؛ آخرین فرصت ارسال مقالات به همایش علمی پژوهشی امام رضا(ع)
کد خبر: 3716160
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

پنجم تیر‌ماه؛ آخرین فرصت ارسال مقالات به همایش علمی پژوهشی امام رضا(ع)

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون قرآن‌و‌عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در شانزدهمین جشنواره علمی پژوهشی امام رضا (ع) تا سه‌شنبه، ۵ تیر‌ماه، فرصت ارسال آثار دارند.

5تیر؛ آخرین فرصت ارسال آثار همایش علمی پژوهشی امام رضا(ع)
علیرضا حاج‌علی‌بیگی، معاون قرآن‌و‌عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از برگزاری شانزدهمین همایش علمی پژوهشی امام رضا(ع) تحت عنوان«آرمان شهر رضوی» خبر داد و گفت: این همایش تا سال گذشته در قالب همایش اخلاق و آداب برگزار می‌شد که از امسال به این عنوان تغییر نام پیدا کرد.
وی تصریح کرد: شرکت برای عموم آزاد است و علاقمندان تا سه‌شنبه، 5 تیر‌ماه فرصت دارند مقالات خود در دو بخش«مفاهمه و گفت‌و‌گو بین حاکمیت و مردم» و بخش ویژه تحت عنوان«وضعیت مبلمان شهری امروز ما و نسبت آن با آرمان شهر رضوی» به سایت اینترنتی www.shamstoos.ir ارسال کنند.
حاج‌علی‌بیگی اظهار کرد: آیین اختتامیه این همایش نیز روز چهارشنبه، 27 تیر‌ماه به میزبانی شهرستان دلیجان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان علاوه بر پرداختن به سیره امام رضا(ع) می‌توانند به سیره و آداب امام موسی کاظم(ع) نیز بپردازند.
انتهای پیام

captcha