برگزاری کنگره ۳۵۵ شهید عملیات «حاج عمران» در لرستان
کد خبر: 3716494
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹

برگزاری کنگره ۳۵۵ شهید عملیات «حاج عمران» در لرستان

گروه اجتماعی ـ کنگره ۳۵۵ شهید عملیات حاج‌عمران چهارم خرداد ماه امسال در حسینیه گلزار شهدای شهر خرم‎آباد برگزار می‌شود.

برگزاری کنگره 355 شهید عملیات «حاج عمران» در لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، کنگره 355 شهید عملیات حاج‌عمران جمعه، چهارم خردادماه امسال از ساعت 17 تا 19 عصر با حضور جمعی از مدیران استانی، پیشکسوتان دفاع مقدس، خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در حسینیه گلزار شهدای شهر خرم‌آباد برگزار می‌شود.
گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب به رشادت‌های رزمندگان اسلام و انقلاب در هشت سال جنگ تحمیلی در عملیات‌های مختلف اشاره کرد و اظهارکرد: عزت و اقتدار ایران مدیون و مرهون خون پاک شهداست و ما باید از آن صیانت کنیم.
دبیر اجرایی کنگره شهدای عملیات حاج‌عمران از برگزاری کنگره 355 شهید عملیات حاج‌عمران در استان لرستان خبر داد و افزود: این یادواره روز جمعه، چهارم خردادماه امسال ساعت 17 با حضور جمعی از مدیران استانی، پیشکسوتان دفاع مقدس، خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در حسینیه گلزار شهدای خرم‌آباد برگزار می‌شود.
محمد دلفان، دبیر اجرایی کنگره شهدای عملیات حاج‌عمران هدف از برگزاری این یادواره را زنده کردن نام و یاد شهدا ذکر کرد و گفت: منطقه حاج‌عمران یادآور شجاعت‌های مردان بزرگی است که در سال 65 در شرایط سخت در مقابل دشمنان اسلام ایستادند.
وی اظهارکرد: اهمیت واقعه حاج‌عمران به‌حدی بوده که مقام معظم رهبری با صدور پیامی از رشادت‌های رزمندگان لرستان که شهدای زیادی در این عملیات تقدیم کردند، تجلیل کردند.
یادآور می‏‌شود، از شاخص‌ترین برنامه‌های این کنگره روایت‌گری خاطرات شهدای عملیات حاج‌عمران است.

انتهای پیام

captcha