اجرای ۲۰ برنامه توسط مبلّغان ویژه ماه رمضان در خرم‌آباد
کد خبر: 3716688
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
حجت‌الاسلام منصوری خبرداد:

اجرای ۲۰ برنامه توسط مبلّغان ویژه ماه رمضان در خرم‌آباد

گروه فرهنگی ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‎آباد از اجرای ۲۰ برنامه متنوع توسط مبلّغان اعزامی ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان خرم‌آباد شامل سخنرانی‌های دینی و مذهبی در مساجد، آموزش صحیح قرائت قرآن‌کریم و نماز، احیاء شب‌های قدر و ... خبرداد.

ت

حجت‌الاسلام فرزاد منصوری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، گفت: هم‌زمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ۴۱۵ مبلّغ دینی با هدف تبلیغ و ترویج معارف دین اسلام به نقاط مختلف این شهرستان اعزام شدند.
وی با بیان این‌که این مبلّغان دینی با هدف تبلیغ و ترویج معارف دین اسلام به مناطق مختلف این شهرستان اعزام می‌شوند، افزود: مبلّغان اعزامی به مدت یک ماه در مناطق مختلف، مساجد و محل استقرار به فعالیت‌های تبلیغی خواهند پرداخت.
حجت‌الاسلام منصوری اضافه کرد: بیش‌از۲۰ برنامه متنوع از سوی مبلّغان اعزامی در ماه مبارک رمضان در این شهرستان اجرا می‌شود که سخنرانی‌های دینی و مذهبی در مساجد، آموزش صحیح قرائت قرآن‌کریم و نماز، احیاء شب‌های قدر در نوزدهم، بیستم و بیست و یکم ماه مبارک رمضان و اقامه نماز عید سعید فطر ازجمله این برنامه‌هاست.
وی ادامه داد: بیان احکام شرعی، برگزاری جلسات پرسش‌ و پاسخ، توجه به ایتام و نیازمندان و اقامه فریضه دینی نماز سه‌گانه در صبح، ظهر و عصر و مغرب و عشاء در مساجد مناطق مختلف از دیگر برنامه‌های مذهبی مبلّغان اعزامی در ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام

captcha