ثبت‌نام مسابقات قرآن مكتب‌القرآن ثارالله(ع) در لامرد آغاز شد
کد خبر: 3717144
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
همزمان با ايام ماه مبارك رمضان؛

ثبت‌نام مسابقات قرآن مكتب‌القرآن ثارالله(ع) در لامرد آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر مؤسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله(ع) از آغاز ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن کریم این مؤسسه در لامرد خبر داد.

ثبت‌نام مسابقات قرآن مكتب‌القرآن ثارالله(ع) در لامرد آغاز شد

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام منصور برزگر، مدیر مؤسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله(ع) امروز، 2 خردادماه گفت: رمضان ماه بهارقرآن و فرصتی مناسب جهت انس و الفت بیشتر مردم به ویژه جوانان و نوجوانان است که با برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی و هدایت صحیح این عزیزان می‌توان گام مؤثری در تربیت قرآنی نسل جدید انقلاب اسلامی برداشت.
وی از آغاز ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن کریم این مؤسسه در لامرد خبر داد و افزود: این مسابقات با همکاری شهرداری و شورای اسلامی، فرمانداری، شورای هیئت های مذهبی و دفتر نماینده مردم شهرستان‌های مهر و لامرد برگزار خواهد شد.
برزگر بیان کرد: مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان در 4 رشتهحفظ، ترتیل، تفسیر و قرائت قرآن کریم در 2 بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.
مدیر مؤسسه مكتب‌القرآن ثارالله(ع) گفت: رشته تفسیر و حفظ سوره مبارکه یاسین نیز ویژه سنین 50سال به به بالا به صورت کتبی حضوری و غیر حضوری در ایام ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.
وی یادآورشد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتربه پایگاه اطلاع‌رسانیمؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) به نشانی اینترنتی:www.maktabedu.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 52722174 و 52721322 تماس حاصل كنند.
انتهای پیام

captcha