برنامه‌های قرآنی موسسه آل‌کساء اراک در ماه رمضان
کد خبر: 3717633
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

برنامه‌های قرآنی موسسه آل‌کساء اراک در ماه رمضان

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر موسسه قرآن‌و‌عترت آل‌کسا اراک گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان برنامه‌هایی مانند ختم قرآن کریم، حفظ و برگزاری مسابقات قرآنی در این مرکز قرآنی برگزار می‌شود.

برنامه‌های قرآنی موسسه آل‌کساء اراک در ماه رمضانفاطمه نعیمی، مدیر موسسه قرآن‌و‌عترت آل‌کسا اراک در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، پیرامون برنامه‌های قرآنی این مرکز قرآنی در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ختم قرآن کریم توسط یکی از مربیان این مرکز قرآنی از ابتدای ماه مبارک رمضان از ساعت 9:30 الی 11:30 هر روز در حال انجام است.
وی ادامه داد:مسابقه حفظ(جزء چهارم) قرآن ویژه جشنواره رمضان در رده سنی خردسالان عصر روزهای یکشنبه و سه‌شنبه در مکان موسسه برگزار می‌شود. مراسم افطاری نیز به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) برگزار خواهد شد.
مدیر موسسه قرآن‌و‌عترت آل‌کسا اراک بیان کرد: در طول ماه مبارک رمضان مسابقه‌ای در رشته‌های صوت و لحن و ترتیل‌‌خوانی برای دو گروه سنی دانشجویان در ساعت (10:30-9) و بزرگسالان ساعت(11:30-10:30) روزهای زوج برگزار می‌شود.
نعیمی به برنامه‌های دیگر این مرکز قرآنی از جمله برگزاری کلاس روخوانی و روانخوانی و خلاقیت در ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد.
انتهای پیام

captcha