رشد ۴۴ درصدی فعالیت بانوان قرآنی بروجرد در ماه رمضان
کد خبر: 3717753
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
جعفرپور خبرداد:

رشد ۴۴ درصدی فعالیت بانوان قرآنی بروجرد در ماه رمضان

گروه فرهنگی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد با اشاره به اعزام ۳۰ مبلّغه ویزه رمضان به مناطق مختلف بروجرد از رشد ۴۴ درصدی فعالیت بانوان قرآنی بروجرد در ماه مبارک رمضان خبر داد.

رشد  ۴۴درصدی فعالیت بانوان قرآنی بروجرد در ماه رمضان

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد جمعه، چهارم خرداد در جمع خبرنگاران از رشد ۴۴ درصدی فعالیت بانوان قرآنی شهرستان بروجرد در ماه مبارک رمضان خبر داد.
وی افزود: باهماهنگی‌های انجام‌شده با مبلّغات اعزامی، فعالان و مربیان قرآنی و استقبال بانوان از فعالیت‌های قرآنی جهت آموزش قرآن در ایام ماه مبارک بسیار مطلوب است.
حجت‌الاسلام جعفرپور با اشاره به لزوم ترویج و آموزش قرآن در جامعه، اظهارکرد: آموزش قرآن در جامعه و نهادینه کردن آن، باید توسط مربیان مجرب و دارای گواهی‌نامه در جامعه انجام شود تا ترویج آموزه‌های قرآنی، آموزش قرآن، انس با قرآن در جامعه به‌ویژه بانوان روستایی نهادینه شود.

اعزام ۳۰ مبلّغه ویزه رمضان به مناطق مختلف بروجرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد همچنین گفت: در جهت انجام فعالیت تبلیغی ماه مبارک رمضان،30 نفر از مبلّغات حوزوی به مناطق شهری و روستایی این شهرستان اعزام شدند.
جعفرپور ادامه داد: هدف ازانجام این اعزام گسترش فرهنگ دینی در مناطق روستایی، بیان احکام بانوان و انجام فعالیت تبلیغی در ماه مبارک رمضان است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد در گفت: اعزام مبلّغات حوزوی در مناطق محروم و دورافتاده جهت تحت پوشش قراردادن کلیه مناطق روستایی و شهری و همچنین بهره‌مند ساختن عموم بانوان به‌ویژه جوانان و نوجوانان از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، در ماه مبارک رمضان بوده است که خوشبختانه هرساله مورد استقبال بانوان و دختران قرار می گیرد.

انتهای پیام

captcha