گردهمایی قرآن‌آموزان قطری در جشنواره «روزه‌دار کوچک»
کد خبر: 3717913
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

گردهمایی قرآن‌آموزان قطری در جشنواره «روزه‌دار کوچک»

گروه بین‌الملل ـ 120 قرآن‌آموز نونهال از 16 مرکز قرآنی وابسته به وزارت اوقاف قطر در جشنواره دینی ـ فرهنگی «روزه‌دار کوچک» شرکت کردند.

برگزرای جشنواره «روزه دار کوچک»در قطربه گزارش ایکنا به نقل از روزنامه قطری العرب چاپ؛ این جشنواره به همت بخش علوم قرآنی وابسته به اداره تبلیغات و ارشاد دینی وزارت اوقاف و امور اسلامی قطر و با حضور 120 قرآن‌آموز نونهال 8 تا 12 ساله قطری برگزار شد.

این مراسم  با حضور مال الله بن عبدالرحمن جابر، مدیر اداره تبلیغات و ارشاد دینی وزارت اوقاف قطر و سعید سلطات بن سعد، رئیس بخش قرآن و علوم قرآنی این وزارت‌خانه و خانواده‌های قرآن‌آموزان برگزار شد و شامل برنامه‌های متنوعی همچون برگزاری مسابقه بود.

مال الله بن عبدالرحمن جابر، مدیر اداره تبلیغات و ارشاد دینی وزارت اوقاف قطر در این باره گفت: بخش علوم قرآن این وزارت‌خانه تلاش دارد که این مراسم با هدف قرآن‌آموزان نونهال به روزه‌داری و آشنایی آنها با آداب و فضایل ماه رمضان، به صورت سالانه برگزار شود.

وی در پایان، قرآن‌آموزان خردسال را به بهره‌مندی از ماه رمضان برای انجام عبادات همچون قرائت قرآن و برپایی نماز اول وقت و پایبندی به اخلاق اسلامی دعوت کرد.

انتهای پیام

captcha