دریافت مصاحف متبرک حرم رضوی در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3717967
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

دریافت مصاحف متبرک حرم رضوی در نمایشگاه قرآن

کانون خبرنگاران نبأ ــ غرفه آستان قدس رضوی با ارائه طرح تعویض قرآن‌های فرسوده با مصاحف متبرک حرم رضوی در بیست‌و‌ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضوری پر رونق را تجربه می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ بیست‌و‌ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان همانند سال‌های گذشته با حضور مؤسسات، مراکز و انتشارات دینی و قرآنی در مصلی تهران برپا شده است.
در این میان غرفه آستان قدس رضوی در کنار آثار و محصولات متنوع خود با طرح تعویض قرآن‌‌های فرسوده به این دوره از نمایشگاه قرآن آمده است.
محمدرضا ساقی، رئیس اداره آموزش و مطالعات قرآنی مرکز قرآنی آستان قدس رضوی درباره چگونگی اجرای طرح تعویض قرآن‌های فرسوده بیان کرد: یکی از طرح‌هایی که امسال در غرفه آستان قدس رضوی درحال اجراست، طرح تعویض قرآن‌های فرسوده با قرآن‌های متبرکه حرم مطهر رضوی است که برای اولین بار این طرح در حال اجرا بوده و هدف اصلی این است که خانواده‌ها قرآن‌های فرسوده و غیر قابل خواندن خود را با قرآن‌های متبرک حرم مطهر رضوی تعویض کنند.
وی افزود: در این طرح، به ازای هر سه قرآن فرسوده، یک نسخه قرآن متبرکه حرم مطهر رضوی به شهروندان تحویل داده می‌شود. همچنین این طرح که کاملاً مردمی است و دانشگاه‌ها، مدارس و مساجد نمی‌توانند در آن شرکت کنند؛ تاکنون با استقبال چشمگیر از سوی بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن مواجه بوده است.


علی محمدزاده
انتهای پیام

captcha