۱۰ خردادماه؛ زمان برپایی آزمون معارفی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3718056
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
جلالی خبر داد:

۱۰ خردادماه؛ زمان برپایی آزمون معارفی مسابقات سراسری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان فارس از برپایی آزمون معارفی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در روز پنج‌شنبه، ۱۰ خردادماه به‌صورت الکترونیک خبر داد.

10 خردادماه؛ زمان برپایی آزمون معارفی مسابقات سراسری قرآن به‌صورت الکترونیکی

به گزارش ایكنا از فارس، سیدامیرعباس جلالی، رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان فارس امروز 6 خردادماه گفت: آزمون معارفی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در روز پنج‌شنبه 10 خردادماه به‌صورت الكترونیكی برگزار خواهد شد.
وی افزود: این آزمون در چهار رشته تفسیر و معارف قرآن کریم با محوریت سوره حجر، حفظ و معارف موضوعی، حفظ و معارف نهج‌البلاغه با محوریت حکمت‌های نهج‌البلاغه یک تا 40، تفسیر و معارف قرآن کریم ویژه آقایان و بانوان اهل سنت با محوریت سوره حجر براساس تفسیر صفوت التفاسیر برگزار می‌شود.
جلالی با اشاره به اینکه این دوره از آزمون در هیچ یک از شهرستان‌ها به‌صورت کتبی برگزار نمی‌شود، افزود: تمام ثبت‌نام‌کنندگان در این آزمون می‌توانند در روز پنج‌شنبه از ساعت 10 صبح تا 22 شب با مراجعه به سایت www.maaref114.ir ثبت‌نام و در این آزمون شرکت كنند.
رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان فارس در پایان اضافه کرد: در استان فارس بیش از هزار و 600 نفر در این بخش از مسابقات شرکت کرده‌اند.
انتهای پیام

captcha