جلوی جسارت و جرأت مدیران را نگیریم
کد خبر: 3718767
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹

جلوی جسارت و جرأت مدیران را نگیریم

گروه اجتماعی – استاندار مرکزی گفت: جلوی جسارت و جرأت مدیران را نگیریم، اجازه دهیم تحول در کارها ایجاد شود، شرایط امروز را در نظر گرفته و دقت کنیم همه خدمات در راستای مُر قانون اجرا شود.

جلوی جسارت و جرأت مدیران را نگیریمبه گزارش ایکنا از استان مرکزی، سید‌علی آقازاده، استاندار مرکزی، امروز 8 خردادماه در دومین جلسه شورای اداری استان که در سالن الغدیر استانداری برگزار شد، گفت: همه دستگاه‌ها و مدیران باید به گونه‌ای عمل کنند که کمترین انحراف از قانون را داشته باشند، کارکنان مجموعه‌های دولتی و غیر‌دولتی باید سلامت دستگاه را بدون نظارت دستگاه‌های نظارتی انجام دهند.
وی افزود: رصد دستگاه‌های اداری توسط دستگاه‌های نظارتی امری طبیعی است، مدیران باید نظارت اجرایی بر مجموعه مدیریتی خود را داشته باشند تا کار به دستگاه‌های نظارتی نرسد یا اگر بازرسان جهت ارزیابی مراجعه کردند نگران مجموعه نباشند.
آقازاده بیان کرد: جلوی جسارت و جرأت مدیران را نگیریم، اجازه دهیم تحول در کارها ایجاد شود، شرایط امروز را در نظر گرفته و دقت کنیم همه خدمات در راستای مُر قانون اجرا شود. مدیران برای اجرای طرح و برنامه‌ها تعامل بیشتری با دستگاه‌های نظارتی داشته باشند تا اگر انحرافی وجود دارد برطرف شود. تعامل برخی از دستگاه‌ها با دستگاه‌های نظارتی کم است در صورتی که اگر این همکاری فی‌مابین قوت گیرد از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری می‌شود.
وی در بخشی از سخنان خود به فعالیت استان مرکزی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه نیز اشاره کرد و افزود: در زلزله سال گذشته 120 هزار واحد مسکونی آسیب دیدند که از این تعداد 40 هزار قابل مرمت و 80 هزار تخریب کامل شد. در بازدید مناطق آسیب‌دیده برآورد می‌شود تا یک‌ماه آینده منازل کمتر آسیب‌دیده کامل شود.
استاندار مرکزی ادامه داد: استان مرکزی متعهد شد 2700 واحد مسکونی را ساخته و در اختیار خانواده‌های آسیب‌دیده قرار دهد. از این تعداد یک‌هزار واحد مسکونی در روستای کوئیک به همت بنیاد مسکن، استانداری و همکاری دستگاه‌های اجرایی ساخته می‌شود. تعهد استان مرکزی تاپایان شهریور ماه انجام می‌شود.
وی گفت: بحران‌ها شاخصه‌های ملی هستند که برای رفع آن همه باید تلاش کنیم. به 80 هزار خانه تخریب شده 30 میلیون تومان وام پرداخت شد، 10 میلیون‌تومان وام بلاعوض و 8 میلیون‌تومان مصالح اعطا شده است که در مناطق شهری علاوه بر این رقم 10 میلیون‌تومان دیگر نیز اختصاص یافته است. وقتی برای رفع بحران زلزله همه بسیج هستند دیگر نباید نگران بودن یا نبودن برجام باشیم.
آقازاده اضافه کرد: برخی از افراد که بوق تضعیف دولت را سر می‌دهند این پنبه را از گوش در بیاورند امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت هستیم تا بتوانیم به راحتی مشکلات را از سر راه برداریم، باید خود را باور داشته باشیم و این خودباوری را در همه ابعاد انقلاب نشان دهیم.
وی اظهار کرد: فردا نهم‌خردادماه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان مرکزی سفر می‌کند، در این سفر عملیات اجرایی بیمارستان 100 تختخوابی شازند آغاز می شود. 60 میلیارد تومان اعتبار ساخت بیمارستان توسط پتروشیمی تأمین و اعتبار مورد‌نیاز تجهیزات توسط وزارت بهداشت اعطا می‌شود. بهره‌برداری از فاز دوم بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک و بازدید از طرح بیمارستان ولیعصر(عج) اراک از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه وزیر به استان است.
این مقام مسئول افزود: 20 میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری به استان مرکزی در قالب اوراق یکساله به بیمارستان ولیعصر(عج) اراک اختصاص یافت. این بیمارستان امسال نیازمند 120 میلیارد تومان اعتبار است که تا چهار‌ماه آینده 60 میلیارد تومان آن تأمین اعتبار می‌شود.
استاندار مرکزی در پایان به هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن راهپیمایی روز قدس نیز اشاره کرد و گفت: این مراسم با همکاری مردم و مسئولان باید بهتر از چهل‌سال گذشته باشد.
انتهای پیام

captcha